> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

בניית פורטלים ולוחות פרסום מעוצבים

אחד מסוגי האתרים הנפוצים ביותר באינטרנט הוא פורטל תוכן. פורטל תוכן יכול להיות אתר המתמחה בנישה אחת ומקיף את תתי הנושאים בה ויכול להיות פורטל כללי העוסק במגוון תחומים. המשותף לכל פורטלי התוכן הוא שמדובר באתרים גדולים, עם תוכן רב, עשיר ומגוון וכן נבנה לרוב לצורך יצירת הכנסות פסיביות המתבססות על כמות הגדולה של המשתמשים הצפויה להיות באתר בשל התוכן הרב בו והשקעה בפרסום הפורטל.

 

כיצד פורטלים מכניסים כסף?

  • מכירת שטחי פרסום – פורטל הוא אתר גדול עם תעבורה רבה של גולשים ולכן עשוי למשוך מפרסמים שונים להשקיע כמה מאות שקלים בחודש (או יותר) עבור כל באנר. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמות החשיפות לבאנר, מיקומו באתר, הגודל שלו, קהל היעד הנחשף אליו ועוד.
     
  • פרסומות PPC –  הצבה של פרסומות כמו אדסנס, טאבולה ופרסומות PPC אחרות שבלחיצה על הפרסומת בעלי האתר ירוויחו כמה גרושים (בכמות גדולה מצטבר להיות הכנסה נאה).
     
  • לוחות פרסום באתר – בניית לוחות מעוצבים לפרסומים שונים: למשל פרסום מכירות, יד 2, מודעות דרושים, לוח נותני שירותי ועסקים ועוד.
     
  • מכירת לידים – אנשים המשאירים פרטים באתר בנוגע למוצרים ושירותים שונים ופרטיהם נמכרים לחברה המספקת בפועל את השירות.
     
  • תוכניות שותפים – שיווק של מוצרים אחרים באמצעות קישור שותפים השותל פיקסל בדפדפן הגולש כך שתוכנית השותפים אליה הם רשומים ומספקת להם את הקישור למוצר השותפים יודע שהרוכש הגיע מאותו אתר ומזכה את בעליו בעמלה.

 

מה חשוב לשים לב במהלך אפיון אתר מסוג פורטל?

לפני כל בניית אתר בכלל ופורטלים בכלל חשוב לבצע אפיון מלא לאתר ולעיצוב שלו. עיצוב אתרים הוא תחום מקיף ומורכב ולכן חשוב לעבוד מול חברת עיצוב גרפי או מעצב גרפי מקצועי של חברת פרסום/בניית אתרים שיספקו לכם את שירותי העיצוב לאתר שלכם.

 

בניית פורטלים גם כן עבודה שתיעשה על ידי בונה אתרים מקצועי ובכלל כדאי שבונה האתר והמעצב הגרפי יהיו שני אנשים שונים, המשתפים פעולה אך כל אחד מתמחה במקצועו שלו.

 

מה צריך לקחת בחשבון בעת אפיון הפורטל?

  • עיצוב גרפי –  חשוב שהעיצוב של האתר יהיה נעים לעין, מקצועי, מתאים לצבעי המותג שאתם בונים, מתאים לגלישה במובייל.
  • פשטות – הדגש באתר צריך להיות על התוכן שלו. לכן אתם לא רוצים למלא את האתר בפו-אפים או המון פרסומות בצורה לא אסתטית או אפילו המון כלים ומערכות שונות הבולטות.
  • חוויית משתמש – דאגו לחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, החל ממהירות גלישה נהדרת ועד התאמה רספונסיבית של האתר, ניווט נוח ויעיל, אפשרות הרשמה נוחה באתר אם יש כזו, אפשרויות שונות ליצירת קשר, פונט קריא וגדול מספיק, תוסף נגישות ועוד.
  • לוח מודעות מעוצב – דאגו ליצר מודל רווח לאתר כולל לוחות מודעות מעוצבים, הצבה בטעם טוב של פרסומות אדסנס, מכירת שטחי פרסום בצורת באנרים שמשתלבים בצורה יפה באתר ועוד.
מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 134

תגובות