> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-67

הנחיות לקידום אתר אינטרנט

הנחיות לקידום אתר אינטרנט – S.E.O

 

ראשית - אנו בני אדם, לכן לא נתנהג כמו רובוטים ונפציץ את אתר האינטרנט שלנו בתכנים, תמונות ועבודה, לא! מסיבי זה לא צריך להיות, אנושי – כן.

 

הנחיות לקידום ראשוני ובסיסי ON SITE ( על האתר ).

  • תג מטא: מילות מפתח – 7 מילות מפתח מופרדות בפסיקים, יותר מידי הורס, פחות מדי חבל. לדוגמא: בניית אתרים, בניית אתר, עיצוב אתר,

 

  • תג מטא: תיאור עמוד – כמו שלכל עמוד יש מילות מפתח, לכל עמוד יש תיאור, כאן מספרים בקצרה על העמוד ומה הוא כולל, עבור גוגל ומנועי החיפוש, הקפד על 150 תווים, לא יותר.

 

  • תג מטא: כותרת עמוד (title) – דאג כי כותרת האתר\עמוד לא תהיה ארוכה יותר מ100 תווים ותהיה עניינית לנושא.

 

  • כותרות ראשיות (H1) – השתמש בכותרות בהם נמצאות מילות המפתח, אם למשל מילת המפתח שלנו היא: בניית אתר, אז כותרת תהיה הדרך הנכונה לבניית אתר.

 

  • מילות מפתח בתוכן האתר – מילות המפתח שבחרנו לאתר והזנו בתגיות "מילות מפתח", נכניס גם לתוכן האתר, ישנם כלים אשר מודדים את כמות מילות המפתח בתוכן האתר, מילת מפתח ראשית צריכה להיות עם 4.7% מתוכן האתר, אם למשל יש 1000 מילים, אז המילת מפתח תופיע לפחות 15 פעמים.

 

  • פלאש ותמונות באתר – אין להשתמש בפלאש יותר, לא קריא לגוגל, תמונות מותר ורצוי לתת תיאור ולקרוא לכל תמונה בשם רלוונטי לנושא שאנו מקדמים.

 

  • הוכחה חברתית – קישור או כפתור לעמוד שלכם ברשת חברתית, פייסבוק, טוויטר, גוגל+ וכד'.

 

  • עדכון האתר ותכנים – יש לכתוב מידי שבוע\שבועיים תוכן מקורי ועדכני באתר, על מנת שגוגל ירצה לחזור ויראה רלוונטיות באתרכם שמתחדש ומתמלא בתוכן ומידע אודות הנושא שלכם.

 

  • סרטון מיוטיוב – לעלות סרטון ליוטיוב ולהכניס לאתר האינטרנט שלכם על מנת ליצור תחושת אנושיות באתר.

 

הנחיות לקידום ראשוני ובסיסי OFF SITE ( מחוץ לאתר ).

 

גם כאן, חשוב לעבוד נכון ובצורה מתונה, ולאנדקס את האתר באתרים שבהחלט קשורים לנושא.

 

  • הכנסת האתר לאינדקסים ואתריםגוגל השתדרג מאז שנת 2000 והאלגוריתמים שלו קוראים מאיפה נכנס קישור ולאן יוצא, לכן חשוב להוציא קישורים מאתרים הקשורים לנושא שלכם, מתחרים , אינדקסים בתחום ועוד.

 

  • כתיבת מאמרים חיצוניים – כתיבת מאמרים באתרי מאמרים חיצונים, בקטגוריה ובנושא השייכים לאתר ולהוציא קישור אחד עד שתי קישורים ממילת המפתח שאנו מקדמים.

לדוגמא: אני הכי אוהב את שירות בניית אתר אינטרנט < זה יהיה הקישור.

 

  • רשתות חברתיות – הוכחה חברתית באתר כבר יש, צריך להמשיך ולדאוג שעמודים שלנו ברשתות החברתיות יהיו פעילים, עם

מעריצים ותוכן ולא מפוברקים.

 

  • ניהול בלוג – פתיחת בלוג לאתר, עדכון שותף של תכנים איכותיים ורלוונטים לנושא, הוצאת קישורים ממילות המפתח לאתר האינטרנט שאנו מקדמים.
מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 21

תגובות



    • אתרי אינטרנט אתרי אינטרנט
      יום שלישי 26 במרס 2013
      תודה טקסט מעולה... חידשתם לי עם הקטע של יוטיוב למרות שזה הגיוני אם מפעילים ת\'ראש