> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-67

ערוצי השיווק הפופלאריים לשיווק באינטרנט

מה הם ערוצי השיווק הפופלאריים לשיווק באינטרנט?

 

אין זה סוד שהאינטרנט הפך, במאה ה-21, לכלי השיווק העיקרי. כמעט וכל חברה נעזרת בו לצרכיה, כאשר הכספים המושקעים בשיווק באמצעות האינטרנט נמצאים במגמת עליה מדי שנה ושנה. אלא ששדה המשחק המדובר רחב לכל הדעות וכולל בתוכו שורה ארוכה של פעולות וערוצי השיווק, כאשר לא פעם הפעילות בהם נעשית במקביל על ידי חברה לשיווק באינטרנט. המאמר הבא יעשה לכם קצת סדר בבלאגן.

 

קידום אתרים אורגני

 

את הסקירה מתחילים עם קידום אתרים בגוגל, הידוע גם בתור SEO. המדובר הוא בסדרת פעולות שתכליתן שיפור מיקומו של האתר במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, Google, בהתאם למילות מפתח הרלוונטיות לפעילות שלו – העיקרון הבסיסי הוא שככל שמספר הקישורים לאתר המיועד ברחבי האינטרנט גבוה יותר, וכלל שהקישורים "חזקים" יותר, כך צפוי שמיקומו יעלה. הקידום האורגני נותן את אותותיו על תחומים רבים, ויש לו ביטויים מגוונים: כתיבת מאמרי תוכן באתר או מחוצה לו, השמת קישורים בפורומים, רישום לאינדקסים ועוד.

 

פרסום ממומן                     

 

צורת שיווק חיונית אחרת היא פרסום ממומן, הנעשה בפועל באמצעות Google Adowrds. העיקרון כאן הוא שתמורת תשלום לגוגל, ולאחר בחירת מילות מפתח רלוונטיות, תופיע מודעת פרסום אל מול עיניהם של הגולשים שהקלידו את מילות החיפוש האלה, בנפרד מהתוצאות הרגילות. פרסום שכזה אמנם הוא בעל אורך חיים קצר – ברגע שמפסיקים לשלם לגוגל, המודעה מוסרת – אך הוא מאפשר לחשוף את העסק לקהל יעד רחב מאד, עם מינימום מאמץ.

 

ואיך אפשר בלי הרשתות החברתיות?

 

שיווק באינטרנט, בעת הנוכחית, פשוט לא יכול להוציא משדה המשחק את הרשתות החברתיות, ובעיקר פייסבוק. כמעט וכל עסק, מוסד או בעל מקצוע פותח כיום עמוד עסקי בפייסבוק, המהווה עבורו דרך שיווק אולטימטיבית: היא יכול לפנות לקהל היעד שלו (גולשים שעשו "לייק" לעמוד), לעדכן אותם במבצעים, להציג קטלוג מוצרים ולתקשר עם לקוחותיו באופן ישיר. על הפעילות להתבצע באופן תדיר, עם פרסום מספר סטטוסים בשבוע (בהתאם לגודל העסק והמדיניות שלו), כשגם כאן רצוי להשתמש, מפעם לפעם, בפוסטים ממומנים, המציעים חשיפה רחבה במיוחד – הרבה מעבר לקהל ה"אוהדים" של העמוד.

 

רשתות חברתיות אחרות יכולות וצריכות להיכנס אף הן לתמונה. האינסטגרם הפך גם הוא לכלי שיווקי מהמעלה הראשונה: עסק יכול לפרסם באמצעות האינסטגרם תמונות של מוצרים או שירותים, ליצור קהל עוקבים / לקוחות או אפילו ליזום תחרויות אלה או אחרות בין העוקבים. באמצעות ה-LinkedIn, ניתן ליצור קשרים עסקיים, לשפר את תדמית העסק ואף להגדיל את מכירותיו לקהל יעד ממוקד וספציפי.

 

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 5

תגובות