> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-67

שיטות הפרסום היעילות כיום

פרסומות כבר מזמן הפכו לחלק משגרת יומנו ובעולם דיגיטאלי בו הכל מתקדם במהירות מי שלא מפרסם לא מתקיים. שיטות הפרסום שקיימות בשימוש תעשיית הפרסום היום הינן יצירתיות ומגוונות ובתוכן קיים שימוש בשלטי חוצות, פלאיירים, פרסום בעיתון, רדיו, טלוויזיה והאינטרנט כמובן אשר הפך לכלי הפרסום הרווח והמרכזי ביותר ובו ניתן להבדיל בין קידום ופרסומת דרך מודעה לבין קידום אורגני ברשת. המאמר הבא ידבר על כמה משיטות הפרסום היעילות כיום.

 

פרסומת כתובה


מדיום המילה הכתובה מתחלק לסוגים שונים של מודעות ואופציות אך בסופן כולם מתעסקים בפרסום דרך המילה הכתובה לדוגמא: מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, כרזות על אוטובוסים, פלייארים ברושורים ועוד.. תחום הפרסום הזה מוכר לאדם כבר מאות שנים ומהווה את מדיום הפרסום הראשון (אם לא מחשיבים המלצות מפה לאוזן שבטח היו מעולם) בו השתמש האדם. פרסום דרך מודעות וכרזות הוכיח וממשיך להוכיח את עצמו כפרסום אשר עובד תחת השקעה סבירה. תחום זה מספק עבודה ותעשייה של כותבים, אנשי שיווק ופרסום, אנשי יחסי ציבור, קופירייטינג ועוד.       

 

טלוויזיה


אחד מכלי הפרסום העיקריים והחזקים ב-20 השנים האחרונות. פרסומות בטלוויזיה פונות לקהל רחב ומצליחות להיכנס לתודעה הקולקטיבית של העם (דוגמא לפרסומות שנחרטו בזיכרון והפכו למושג: מילקי, קאסטרו, בזק ועוד), בשימוש בפרסום בטלוויזיה נהוג לעשות שימוש בדמויות מוכרות ושחקנים או מגישים פופולריים ובדרך כלל קיימת השקעה גבוהה של תקציב אז אופי הפרסומת מקבל יותר אופי של קליפ או סרט קצר, נוסף לזה בטלוויזיה ישנם ערוצים מיוחדים לפרסומות ולקניות וכך נכנסה תחילה תרבות הקניות מרחוק וקניות מערוצי הטלוויזיה.

 

אינטרנט


אין ספק שמהפיכת האינטרנט שינתה את כללי המשחק בכל תחומי חיינו וגם בתחום השיווק והפרסום, עלייתם של מנועי חיפוש כדוגמאת גוגל שינתה את כללי המשחק ועיצבה את המציאות מחדש – מי שלא נמצא ברשת לא קיים. את הפעולות הנעשות כדי להגיע לחשיפה באמצעות האינטרנט ניתן לחלק ל-2: קידום אורגני וקידום ממומן. קידום ממומן הינו האופציה של פרסום דרך גוגל באמצעות מודעות (אשר יופיעו בתחילת הדף), בשיטה זו הלקוח בוחר מילות חיפוש רלוונטיות ומשלב אותן בפרסומות לעסק אשר יופיעו באופן רלוונטי לגולשים המחפשים את אותן מילות חיפוש, בכניסה לקמפיין ממומן עם גוגל מומלץ להיעזר בבעל מקצוע המתעסק בקידום ממומן בגוגל וזאת על מנת להפיק את התוצאות המירביות תוך מינימום הוצאה וסיכון. דרך אחרונה ויעילה ביותר ביותר לשיווק באינטרנט היא קידום אורגני שמשמעותו כמו שמו היא קידום של האתר במנוע החיפוש של גוגל ללא השקעה כספית בפרסומת. מטרתו של קידום אורגני הינה להעלות את דירוג האתר במנוע גוגל ובכך להגיע לחשיפה מקסימאלית, קידום אורגני כולל בתוכו שיפור והתאמת האתר, שימוש בלינקים ובמאמרי תוכן, גם בפנייה לקידום אורגני מומלץ לפנות לבעל מקצוע.    

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 143

תגובות