> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

בניית חנות מקוונת

מדוע לבנות חנות מקוונת אם אפשר להקים חנות פיזית?


בעבר, רצינו מוצר מסויים, חיפשנו בסביבתנו הקרובה או שאלנו חברים והגענו לחנות שמוכרת את המוצר. באזורינו היו חנויות שרובן התרכזו במקום אחד שם הגיעו כל הלקוחות. זה היה לעתים מפגש חברתי ומרבית המוכרים היו מוכרים לנו באופן אישי. זה היה העבר. אט אט מספר המוצרים גדל ומגוון האפשרויות התרחב. מיקום בעלי העסק התפזר לו על פני הגלובוס ולא רק ברדיוס שסביב ביתנו וכולם רוצים להגיע לכמה שיותר לקוחות. או אז נולד הרעיון של חנות מקוונת.

חנות פיזית כבר לא סיפקה את הצרכים לא של הלקוחות ולא של המוכרים ואילו האפשרות של חנות אינטרנטית הפכה ליותר ויותר פופולרית ועם הזמן גם להרבה יותר נגישה וקלה להתמצאות. נכון, ישנם שיעדיפו עדיין להגיע לחנות פיזית, אך חנות מקוונה הנה חלופה טובה דייה וראוייה להכרות מעמיקה יותר.

הבדל בין חנות מקוונת לחנות פיזית 

אלמנט עיקרי וראשון הוא העלויות. מדובר על הבדל משמעותי ביותר. חנות פיזית דורשת את השכרת וקניית המקום שבו תיבנה החנות. תהיה עלות שיפוץ והקמת החנות וכמובן רכישת כל הציוד הנדרש לשם התפעול. לאחר שהחנות פועלת יש צורך בעובדים אשר יתפעלו את החנות עצמה. ייתכן שבתחילה בעל העסק הוא זה שיתפעל את החנות, אך אין זה הגיוני כי הוא יהיה בחנות מבוקר עד ליל ללא הפסקה כשיש עוד מחוייבויות שונות שקיימות לבעל עסק מלבד רק תפעול החנות בפועל.

חנות מקוונת מפחיתה את כל העלויות הללו. יש צורך בתשלום עבור בניית האתר ואחסון האתר. אם ישנם עובדים, השכר שלהם יכול להיות נמוך יותר היות והם אינם צריכים להגיע פיזית לחנות ויכולים לתפעל אותה באופן מקוון מביתם. מנגד, ישנן עלויות של צילום המוצרים ועדכון האתר שללקוחות יהיה מענה מיידי.

אלמנט נוסף הנו הזמינות שמאפשר ללקוח הרוכש מוצרים מסויים להכנס לחנות בכל רגע, גם בשעות הלילה בעוד שלחנות פיזית ישנן שעות עבודה מוגבלות. הדבר מספק את  הצורך של הלקוח במיידיות ומנגד, מספק את הצורך של בעל העסק גם לנוח וגם לאפשר לעסקים להמשיך להתנהל.

ניתן כמובן להתייחס גם לנושא החשיפה. חנות פיזית נחשפת לאנשים אשר עוברים ברחוב ובהמלצות מפה לאוזן בעוד חנות מקוונת נגישה באופן פוטנציאלי לעולם כולו. שזוהי מטרתו המרכזית של בעל העסק. להגדיל חשיפה ומכירות כאחד.

שימו לב לעיצוב

נכון שאין צורך יותר בשילוט בחזית החנות או בשלטי חוצות באזורים שונים שיגרום לאנשים להכנס לחנות, אך בחנות המקוונת העיצוב הנו השילוט של האתר והוא זה אשר יגרום לגולשים להכנס, להעמיק ולקנות בחנות או להמשיך לאתר הבא שמעניק את אותו שירות. השקיעו בבניית חנות מקוונת למהדרין. הרושם הראשוני יאפשר את התנועה, המכירה וכמובן הצמיחה והגדילה.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות