> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

שיווק דיגיטלי לקראת 2022 – כל מה שצריך לדעת!

שנת 2021 עומדת להסתיים וחשוב לדעת מה כאן בשביל להישאר אתנו ומה יעלם מן העולם. היום, זה כבר ברור לכולם שהתחום של שיווק דיגיטלי כאן כדאי להישאר וגם בשנת 2022, הוא יהווה שחקן מרכזי בכל תחומי החיים שלנו. אם אנחנו רוצים שאיכות הפרסום והשיווק של העסק שלנו בשנה הקרובה תהיה גבוה, חשוב מאוד שנהיה עם אצבע על הדופק, בכל מה שקשור למגמות בתחום השיווק וטרנדים. שיווק דיגיטלי לקראת 2022, ישים עוד יותר על המפה שיווק באמצעות סרטונים, משפעני רשת ורשתות חברתיות – אבל גם גוגל תמשיך להיות שחקן מרכזי בתחום.

הרשתות החברתיות כאן כדאי להישאר

אחד הדברים שהכי חשוב שנבין כאשר אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו באינטרנט ובדיגיטל זה הרשתות החברתיות כאן בשביל להישאר וגם בשנת 2022 הם ימשיכו לקבוע את הטון בשביל מה שקשור לתדמית העסקית וגם לנושא של ניהול מוניטין בגוגל או ניהול מוניטין ברשת בכלל. כאשר אנחנו משווקים את העסק שלנו ברשתות החברתיות אנחנו צריכים לחדד את המסרים שלנו מצד אחד ומצד שני לוודא שהם לא יהיו בעלי תוכן שיכול לפגוע או להתפרש כפוגעני על ידי אנשים אחרים או קבוצות מסוימות כמו למשל קבוצות מיעוטים באוכלוסייה הכללית.

איך אנחנו יכולים למקסם את שיווק העסק שלנו באינטרנט?

אז איך אנחנו יכולים למקסם את שיווק העסק שלנו באינטרנט? אם אנחנו רוצים ששיווק העסק שלנו באינטרנט יהיה נכון אנחנו צריכים לבנות תוכנית שיווק שהיא תמהיל מאוזן בין פרסום ממומן ובין פרסום אורגני. כל ענקיות המדיה כיום מגוגל ועד פייסבוק או טיקטוק מציעות גם אפיקי פרסום אורגני וגם אפיקי פרסום ממומן, כאשר ברור שהן נותנות עדיפות למי שבוחר לפרסם אצלן באופן ממומן.

למה אין תחליף עדיין לפרסום בגוגל?

גם בשנת 2022, ממש כמו העשור שקדם לה, לא יהיה תחליף לפרסום בגוגל. גוגל היא חברת ענק והיא מרכזת את כל חדשות המדיה והאינטרנט בכל העולם וגם באופן ספציפי בישראל. אם אנחנו רוצים לפרסם ולשווק את העסק שלנו באופן יעיל אנחנו חייבים שתהיה לו נוכחות משמעותית בגוגל וזה אומר לפרסם אותו על ידי פרסום ממומן לצד פרסום אורגני. שני אופני פרסום אלו יכולים להשלים אחד את השני והם לא סותרים אחד את השני.

בסופו של דבר, פרסום באינטרנט יהפוך להיות חלק מרכזי יותר בחיי היומיום שלנו. אם אנחנו רוצים שהעסק שלנו יגיע לכמה שיותר לקוחות אנחנו חייבים לשחות עם הזרם ולהתחיל להשקיע בשיווק שלו במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. אופן פרסום זה הוא אולי לא מושלם, אבל הוא הדבר הטוב ביותר שיש לעולם הפרסום כרגע להציע לנו. ככל שנשקיע יותר בשיווק באמצעות סרטונים, כך סביר להניח שהשיווק יהיה יעיל יותר. 

 
מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות