> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

בניית אתרי אינטרנט לעסק שלך

המון  אתרי אינטרנט מציעים לכם לבנות אתר תדמית בחינם

 

למה צריך לשלם על בניית אתרי אינטרנט, רוצים לקבל תשובה לשאלה הזו ?

 

יש לכם עסק כבר שנים רבות, עסק מכובד ויציב עם מגוון לקוחות שמלווה אתכם כמעט מיום ההקמה, בהתחלה עסקתם רבות בגיוס לקוחות חדשים, אך היום אתם כמעט ולא משקיעים מאמצים בכיוון זה, נכון כבר כמעט ואין לכם זמן, חבר המליץ לכם לבנות אתר תדמיתי אשר ייצג את העסק שלכם באינטרנט ויהווה כרטיס הביקור שלכם, וכמובן יעזור לכם בגיוס לקוחות חדשים, מצוין שהגעתם להחלטה זו, זהו ללא ספק קורח המציאות, שכן מי שלא קיים בעולם האינטרנט מאבד המון חשיפה ואפשרות למצוא לקוחות חדשים.

אז התחלתם לגלוש בחיפוש אחר ספק שירות שיבנה עבורכם את האתר התדמיתי החדש שלכם, ואז גיליתם שיש כל כך הרבה אתרים שמציעים בניית אתר אינטרנט בחינם, כן קראתם נכון בחינם, האם  אתם באמת מקבלים משהו טוב בכל האתרים הללו ?, אנסה לענות על שאלה זו

כפי שרובכם כבר גילה האינטרנט הוא ללא גבולות ויש בו כמעט את הכל, תשאל כל שאלה ותקבל עשרות תשובות שונות לאותה השאלה, וכמובן איך אפשר גם לחיות בלי המושג בחינם, הישראלי הממוצע מחפש קודם כל את התשובה החינמית, הרי מישהו כבר פרץ עבורו או הכין לו עותק פרוץ ומקודד, הרי אין משטרה באינטרנט והכל כמעט מותר אז למה לא ישר לחפש את החינמי.

 

אז נשאלת השאלה הבלתי נמנעת, האם אפשרי גם למצא בניית אתרי אינטרנט בחינם - כפי שכבר הבהרתי התשובה היא כמובן שכן, חיפוש פשוט ב Google יציג לך מגוון חברות הבונות אתרים לעסקים ולצידם גם תמצא תוצאות ממומנות או תוצאות אורגניות על אתרים שמציעים לך לבנות אתר אינטרנט בחינם.(כן גם בתוצאות הממומנות יש חברות שמפרסמות בניית אתר בחינם- הן משקיעות כסף כדי שאתה תקבל משהו בחינם- כבר משהו מסריח פה, לא?!)

אל למה בכלל צריך חברה בניית אתרי אינטרנט, למה אני צריך להיפגש עם נציג מכירות, לאשר סקיצות לעצב את האתר, כשאני יכול פשוט להיכנס לאינטרנט להוריד תבנית בחינם ולבנות  אתר אינטרנט ?

אז החלטתי לשתף אתכם בתשובה שאני תמיד עונה ללקוחותי :


  • • ידע - הוא מרכיב בסיסי בכל עשייה, אז נכון היום אפשרי להשיג ידע והאינטרנט הוא מקור ידע מצוין, אבל חשבת מה היה קורה אם הייתי שולח לך חוברת המכילה את כל הידע הדרוש בתיקון והחלפת רפידות בלמים לרכבך, האם עדיין היית הולך ומתקן את הבלמים ברכב שלך לבדך? 
  • • מקצועיות -תן למקצוענים לעשות את העבודה שלהם, אני תמיד נתקל באנשים שחושבים שהם יכולים להסתדר בעולם האינטרנט בלי עזרת בעל מקצוע ואחר כך הם באים אלינו על מנת שנעזור להם לתקן את הנזק שנגרם כתוצאה מכך. אם תרצה להקים אתר תדמיתי שבאמת ישקף את העסק שלך האם תתפשר על רמת העיצוב, האם תשתמש ברמת כתיבת תוכן של ילד בן 14, האם באמת תעלה את האתר לאויר מבלי לדעת אם הוא עומד בתקנים או ברמת כתיבת קוד המתאימה לדרישות הקיימות היום ?. 
    • עיצוב - צבעים משדרים מסרים, למשל לא נרצה לראות אתר של רואה חשבון המכיל צבעים ורודים, זה יותר מתאים לקוסמטיקאית, להיכנס לגלריה של תבניות ולבחור תבנית לאתר שלך רק לפי מראה עיניים הוא טעות , אצלינו צוות המעצבים שלנו מתאים את צבעי האתר של הלקוחות שלנו לפי המסרים אותם הלקוח מעוניין להעביר, חשוב שתבינו שגם לעולם העיצוב באינטרנט כללים משלו, אנחנו לא מעסיקים גרפיקאים אלה מעצבים, אנשי מקצוע שחיים עיצוב.

  • • השקעה וזמן עבודה - תסכים איתי שגם אתה כבעל מקצוע מאמין שראוי לשלם לך על זמן העבודה שלך, לכן גם הזמן שלנו שווה כסף, ולכן כשאתה פונה למקצוענים שלנו בווב.אי.די אתה חייב להבין שאנחנו משקיעים את מיטב זמננו היקר ועושים הכל על מנת שאתה תקבל את התוצר הטוב ביותר, וזה כמובן דורש זמן והשקעה.

  • • תמיכה- מהנסיון הרב שרכשנו, אני אגלה לך שזה אף פעם לא ילך לך חלק כל כך, הרי אתה לא בקיא ומעורה בדרישות המקצועיות של בניית אתר, והרי תגלה גם חברות שהציעו לך לבנות את האתר בחינם מבקשות עכשיו הון עבור תמיכה, אז החינם כבר לא כל כך זול נכון?, הרי בסופו של דבר תגלה שמה שבחינם עולה הרבה יותר בסוף, אז עזוב את כל ההצעות המפתות הללו וקבל הצעת מחיר שמכילה את כל מה שאתה צריך לדעת כבר מראש בלי הפתעות קטנות.

  • • קידום אתרים - חשוב להבין שתהליך בניית האתר לא מסתיים כאשר האתר עולה לאויר,  אלה זהו רק השלב הראשון , אנחנו מקפידים לבנות את האתר בהתאם לדרישות מנועי החיפוש ומשתמשים בקוד העדכני ביותר ולפי דרישות מדוקדקות  ביותר,  וכאשר האתר עולה לאויר תהליך קידומו והבאתו למקומות הראשונים בתוצאות מנועי החיפוש, גם כאן חשבנו על הכל ובנינו לכם מערכת ניהול תוכן שבאמצעותה תוכלו להעלות תוכן ולקדם את האתר שלכם, ולהגיע לתוצאות טובות במנועי החיפוש, כדי שגם יוכלו למצא אתכם.

לכן חשוב שתבינו כשאתם פונים לווב.אי.די לקבלת הצעה לבניית אתר תדמיתי  אתם מקבלים את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת של מקצוענות .

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1

תגובות