> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

חשיבותה של תוכנה לניהול עסק

חשיבותה של תכנה לניהול עסק

 

עסקים קטנים ובינוניים נוהגים לחסוך בתקציבים מפאת התחרותיות הרבה אשר יוצרת ניהול משימות שגוי וחסכון מדומה. רבים מבעלי העסק נכנסים כעת לתודעה העסקית ועולם המחשוב נכנס כעת לרזולוציה הולכת וקטנה ואינה מזוהה רק כמקור נחלתם של הארגונים והעסקים גדולים.

 

אין מנוס מההבנה שכל העולם העסקים נכנס היום אל תוך הקופסא החכמה, ושדווקא בנושא הזה יצירת הרווחים על בסיס ההשקעה לא זאת בלבד שנדרשת אלא מוגדרת כעקרון בסיסי והכרחי גם בעסקים קטנים אשר כוללים שלושה עובדים בלבד!

 

טיפול ממוקד בלקוחות – קבל מידע שלם במסך אחד!

 

לקוחות הם נישה אחת בפני עצמה, שכל עסק חייב להתיישר מולה באופן מאורגן. "ההתמחשבות" של העסק הקטן, הופכת לבלתי נמנעת ולו רק לצורך הטיפול בחלק המשמעותי הזה אשר מן הסתם נחשב לזכות הקיום המרכזית ואולי החשובה ביותר של כל עסק. אפשרות המעקב וניתוח הפעילות של כל לקוח באופן מהיר ויעיל יותר, הרבה יותר מזה של ניירות או קבצי תיקיות מעניקות לעסק את החופש לעסוק בפעילויות חשובות יותר, כמו פעילויות פיתוח ופעולות שיווק בזמן שהתפנה מפעולת חיפוש ונבירה בניירת והשיטוט בין התיקיות הבלתי נגמרות של לקוחות העסק.

 

גם אם העסק שלכם כולל "רק" כמה עשרות לקוחות. האפשרות למצוא את כל המידע בתוך מערכת חכמה אשר אינה דורשת מכם לערוך מסעות בנבכי תיקון וקבצים במחשב, תייעל את זמן ביצוע המשימות ותהליכי המכירה והשירות באופן ממש ומשמעותי ביותר.

 

תארו לעצמכם כמה פשוטים החיים יכולים היו להיות, באם כל הפרטים של הלקוח היו נגלים לנגד עיניכם בהקשת שם/מספר טלפון בסביבת עבודה פתוחה אחת, המאפשרת משלוח מיילים, SMS והשלמת ביצוע פעולות כמו תיקונים, בדיקות מעבדה ואפילו הצעת מחיר מבלי לשוטט בתוך מבוכים של קבצים עלומים...

                      

חישוב התכנות יעדים וביצועים – רווח מול מציאות

 

תכנון פעולות, כמו, משימות, מהירות ביצוע משימה, תמחור פריטים אל מול המחירים של המתחרים, ואפילו, תוספת של מוצר נוסף למלאי בין אם מוצר דומה או חדש לחלוטין, הם רק חלק קטן מהפעולות אותן תוכלו להוריד מעצמכם. האפשרות לבדוק את המציאותיות והכדאיות של תכנית העבודה העסקית שלכם מתאפשרת באמצעות תוכנה לניהול עסק לאחר הזנה חד פעמית של נתונים.

 

תוכנות לניהול העסק אשר מתוכנתות בטכנולוגיה חדשנית יותר, יודעות לנתח ולבצע השוואות מחירים בין מתחרים ברשת האינטרנטית תוך הסתנכרנות עם מנועי חיפוש ומנועי השוואה המחירים הנפוצים ברשת העולמית והמקומית בהתאם להגדרת הלקוח. כמו כן, תוכלו לבצע תוכנית לייעול ביצועים ויעדים על ידי הזנת הביצועים הנוכחיים אל מול הביצועים הנדרשים והמצופים מהצוות, לאמוד את המציאותיות והתכנות העמידה בהם וניתוח ממשי של ציפיות ורלוונטיות.

 

ידוע, שדווקא ראיית הנתונים מול מערכת ממוחשבת אשר מביאה את הנתונים היבשים והמוצקים מייעלת ומשפרת תהליכים באופן אשר משפיע על העובדים ואפילו על ההנהלה הזוטרה הרבה יותר מכפי שיעשה זאת יצור אנושי.

 

פתיחת האפשרות במערכת לבדיקת היעדים האישיים, האחוז הנותר להגעה אל היעד ואחוז העומדים ביעד של הצוות ייצרו תחרותיות בריאה ואפשרות לשליטה ומעקב בדבר התוצאות וההספק בקרב המנהל ובקרב העובד עצמו.

 

אחמ"ש וירטואלי – ניהול משמרת ממוקד בלחיצת כפתור

 

חלוקת המשימות ויצירת סדר וארגון בעסק, גם אם אתם מעסיקים3-4 עובדים היא הכרחית החוסר בצורך לחכות למנהל כדי שיעביר את העבודה, ואי מתן האפשרות ל"ראש קטין" תייעל את תהליכי העבודה באופן משמעותי. לאחר הגדרת הנתונים והזנת ההרשאות הראשונית תוכלו להיות בטוחים כי בעת פתיחת המחשב המערכת כבר תחלק את המשימות וסדר חשיבות הפעילויות לכל עבוד אשר יפתח את המסוף/העמדה שלו. ואתם? מקבלים דין וחשבון ישירות לסמארטפון שלכם!

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2

תגובות