אם תדעו כיצד לקדם בגוגל את אתר האינטרנט שלכם – תרוויחו הרבה יותר
המטרה של כל בעל עסק שהקים אתר אינטרנט, היא כמובן להביא את האתר למקומות הראשונים בחיפוש בגוגל. התחרות בין אתרי אינטרנט על המיקומים בסולם התוצאות, גורמת לצורך לשכלל יותר ויותר את דרכי השיווק והפרסום עבורם. נראה כי הדרך הטובה ביותר לקדם בגוגל אתר שעלה זה עתה לאוויר, היא קודם כל לעשות מחקר מעמיק, כאשר בדרך כלל שילוב של כמה פעולות יביא את התוצאות הטובות ביותר. לעיתים סיוע של מומחה בתחום, הוא זה שיעשה את ההבדל ויגרום לאתר שלכם לבלוט, גם בזירה תחרותית מאוד.
האם בעלי עסקים יכולים לקדם בגוגל את האתר שלהם בעצמם?
גוגל הוא הפלטפורמה הרלוונטית והחשובה ביותר, לשיווק ופרסום של עסקים. אם בעבר היו אלו שלטי החוצות שעשו את עבודת קידום המכירות בצורה הכי אפקטיבית, כיום הרשת היא המקום לבלוט בו ומכאן שללא אתר אינטרנט – הצמיחה של כל עסק, בישראל ובעולם, תהיה מוגבלת מאוד. ישנן כמה פעולות פשוטות ובסיסיות שבהחלט יכולות לסייע להפיכת אתר אינטרנט ל"אהוב" יותר על גוגל, שאותן כל בעל עסק שמבין קצת במערכות לבניית אתרים ובפרט וורדפרס, יכול לבצע. עם זאת, אין להשוות את הפעולות הללו לסיוע של יועץ שיווק דיגיטלי אשר בונה תכנית מסודרת ואסטרטגית לקידום האתר, כזו שיכולה להביא אותו למקומות גבוהים מאוד בתוצאות החיפוש של גוגל.
כיצד מקדם מקצועי פועל והאם כדאי להשקיע בעזרה כזאת כסף?
הדרך להגדיל את הרווחים בכל עסק, היא להרחיב את מעגל מקבלי השירות – משמע הלקוחות החדשים, במקביל לשימור של לקוחות שכבר בחרו לרכוש שירותים או מוצרים מן העסק ובמקרה שלהם יש למצוא את הדרך להניע אותם לפעולה שוב ושוב. מדובר בתוכנית לכל דבר, שצריכה לכלול מגוון של דרכי פעולה, בדיקת תוצאות בזמן אמת, הסקת מסקנות להמשך והזנת תוכן מתמדת באתר, בכדי לחדש אותו על בסיס קבוע. מקדם אתרים מקצועי יודע להתאים את פעולות הפרסום והשיווק הללו אל הצרכים של האתר ובעיקר אל המתחרים האחרים באותו הענף העסקי. זה נכון שמדובר בהשקעה כלכלית ובעיקר בתחילת הדרך, כאשר יש צורך במיטוב האתר לטובת הכלים של גוגל, אך התוצאות אינן מאחרות להגיע וההשקעה מחזירה את עצמה מהר מאוד.
מהי החשיבות של הפרסום ברשתות החברתיות?
אין בכלל ספק בכך שגוגל הוא היום הזירה מספר אחת בכל הקשור לקידום אתרים, לכן ביצוע פעולות של קידום בגוגל - בין אם ממומנות, אורגניות או שילוב של שתיהן – הוא בעל חשיבות שלא תסולא בפז. עם זאת, לרשתות החברתיות ובפרט לפייסבוק ולאינסטגרם, יש כוח צרכני משמעותי עבור קבוצות מסוימות של גולשים, שפחות נוהגות לבצע חיפושים מבוססי מילות מפתח בגוגל. לקמפיינים כאלה יש יכולת לייצר קהילה סביב העסק ובכך למשוך גולשים חדשים ולתרום בצורה משמעותית לקידום המכירות בעסק.
תגובות