> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

לבחור חברת קידום אתרים

מדוע לוקח זמן לבחור חברת קידום אתרים, והאם אפשר לקצר את התהליך?

השאלה מדוע לוקח זמן לבחור חברת בניית אתרים היא שאלה חשובה אבל אירונית משהו : ככל שבעלי האתרים מודעים יותר לחשיבות של הבחירה בחברת קידום אתרים שיוכלו לסמוך עליה לאורך זמן, כך גם הם זהירים יותר ולא ממהרים להפקיד את האתר שלהם כל כך בקלות, גם אם לחברה יש רקורד מוכח בקידום אתרים.

 

הסיבה העיקרית לכך מלבד נקיטת הזהירות המתבקשת היא שקידום אתרים הוא שירות שלא תמיד ברור ללקוח מה הוא מקבל בעבורו : לדוגמה, כאשר הוא ייעלה ממקום 10 למקום 2, כמה לקוחות נוספים הוא צפוי לקבל? והאם העלייה הזו תהיה זמנית או קבועה? ומה בדיוק ייקרה אם יום אחד הוא יחליט להפסיק לשלם על הקידום - האם זה אומר בהכרח שהוא יחזור למיקומים הקודמים שלו?!

 

לא להתבייש לשאול

למרבה הצער, כל השאלות האלו הן שאלות שלפעמיים אנחנו מקבלים עליהן תשובה רק בדיעבד ולפעמיים הן גורמות לנו לזגזג בין חברות שונות מבלי שנוכל לקבל באמת את ההחלטה הטובה ביותר. לעומת זאת, אם לא נחשוש להציג אותן לכל החברות שאנחנו במשא ומתן איתן, יהיה לנו הרבה יותר קל להבין איזו חברה היא באמת חברה שאפשר לסמוך עליה לטווח הרחוק ויותר חשוב מכל, איזו חברה יכולה לתת לנו הערכה מקצועית בנוגע לביצועי האתר שלנו והיא לא סתם זורקת מספרים באוויר.

 

לדוגמה, שאלה לגיטימית היא האם הגדלת הלקוחות ב - 20% הוא יעד ריאלי בהתייחס לאתר שלכם).

 

זה המקום לציין שלפעמיים עדיף לשלם כדי לקבל ניתוח מקדים של האתר או דו"ח קידום אתרים אובייקטיבי  מאשר להישאר באפלה ללא תשובות או להתחייב לחברה לחודשים ארוכים רק בגלל שאומרים לנו שאי אפשר אחרת...

האם באמת יש דבר כזה רקורד מוכח בקידום אתרים?

בפסקה הראשונה הזכרנו חברות קידום עם רקורד מוכח, ובתחום נזיל יחסית כמו תחום קידום האתרים, גם ההגדרה לרקורד מוכח היא לא כל כך פשוטה :  היום יש פחות חברות שמתהדרות בלקוח שהגיע ממקום X למקום Y מכיוון שהמיקומים בעצמם הם חמקמקים משהו, ולכן זה אומר שדווקא עכשיו, יותר מאי פעם, חשוב להסתמך על תחקור של לקוחות קיימים והצבת יעדים מוגדרים שאינם מתבססים רק על מיקומים (כפי שהדגמנו קודם לכן).

 

 כך לא רק תוכלו לדעת אם החברה עמדה בהתחייבות שלה כלפי הלקוח, אלא מה הייתה איכות השירות הכללית שלה ואולי חשוב מכך, מה הייתה מידת השקיפות שלה כלפי הלקוח. חברה שסומכת על עצמה תשמח לתת לכם רשימה של לקוחות מרוצים, ואילו חברה שבונה על הרבה לקוחות שרובם עוזבים אותה תוך זמן קצרצר, סביר להניח שתתחיל לגמגם בשלב הזה...

 

לסיכום, במקרה זה אין משפט נכון מאשר "הדרך הארוכה ביותר היא הקצרה ביותר". בהצלחה!

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות