> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

עיצוב חווית משתמש כל מה שצריך לדעת

אי אפשר היום לתאר עסק ללא אתר אינטרנט צמוד. אך עקב העובדה כי לכל עסק יש אתר יש בעיה לבלוט בשוק זה. אז מה אנו צריכים לעשות בשביל לבלוט באינטרנט ולהגיע עם האתר שלנו למקומות הראשונים בגוגל? התשובה היא שאנו חייבים להשקיע באתר ולעצב אותו בחכמה. כאן נכנס לתמונה הנושא של עיצוב חווית משתמש.

עליכם להבין כי כיום יש משמעות אדירה לנושא של חווית משתמש ככל שלמשתמש יותר נוח באתר והאתר יותר פשוט ונהיר כך הוא יחזור אל האתר שוב ושוב וכך הוא ימליץ על האתר שלכם לגולשים אחרים. לכן אם אתם מקימים אתר או אם יש לכם אתר שאתם רוצים לשדרג אותו ולהעלות אותו לרמה הבאה עליכם להשקיע מאוד בנושא של עיצוב חווית משתמש וזו עובדה שאין עליה עוררין.

מה הקשר בין עיצוב חווית משתמש וקידום אתרים?

עד עתה דיברנו על כך שחווית המשתמש משפיעה בצורה עצומה על כמות הלקוחות החוזרים באתר שלכם אך מכך נובע גם כי חווית המשתמש משפיעה מאוד על הנושא של קידום אתרים בגוגל ועליכם להבין כי האלגוריתם של גוגל בוחן כמה זמן הגולשים היו באתר שלכם ועל פי זאת מדרג את האתר שלכם אל מול זמן השהייה של גולשים באתרים מתחרים שלכם.

לכן ככל שחווית המשתמש שלכם תהיה יותר טובה כך יישארו יותר זמן באתר שלכם וכך האתר שלכם יהיה במקומות הראשונים בגוגל. מכיוון שיש חשיבות עצומה למיקום שלכם בגוגל אתם צריכים להבין כי יש גם חשיבות עצומה לחווית המשתמש באתר שלכם ויש לכך השפעה ישירה על הרווח שלכם.

האם כדאי לי לעצב את האתר שלי לבד?

אתם בטח כבר מבינים כי חווית המשתמש היא סופר חשובה ויש לה השפעה עצומה על העסק שלכם ולכן כדאי להשקיע בה. אך שימו לב חווית משתמש היא מקצוע לכל דבר ועניין אשר אפשר ללמוד אותו ולעסוק בו.

לכן אתם צריכים להבין שאלא אם כן למדתם את הנושא הזה לא כדאי לכם לעצב את האתר שלכם לבד. עיצוב על פי פרמטרים של חווית משתמש מחייב ידע, ניסיון ומקצועיות ואת זאת אין לאדם מן השורה. לכן אם אתם רוצים לעצב את האתר שלכם אנו ממליצים לכם לפנות אל מומחה ואל חברה אשר זו ההתמחות שלה.

כיצד אבחר את החברה הטובה ביותר בשביל עיצוב חווית משתמש?

אז איך נבחר את החברה הטובה ביותר בשביל עיצוב חווית משתמש? התשובה היא שאנו חייבים לבחון אתרים אחרים שהחברה עיצבה בעבר. ברגע שנבחן את האתרים הללו נוכל לדעת האם החברה היא ברמה גבוהה או לא. לצד זאת כדאי לנו לדבר עם לקוחות של החברה ולשמוע מהם האם הם היו מרוצים מן החברה או לא וכך נדע מה רמת החברה לפני שאנו חותמים עמה על חוזה.

 

 

 

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות