> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

איך לבנות אסטרטגיית שיווק לקידום אורגני?

קידום אורגני 

אחד הנושאים הבסיסיים כדי ליצור עסק מצליח הוא לטפל בנושא קידום אורגני. כאשר נוקטים באסטרטגיה הנכונה ומבצעים את כל הפעולות הנדרשות, מעניקים לחברה את המעטפת הנחוצה לצורך שיפור הנוכחות שלה ברשת. ככל שהקידום יהיה מקצועי יותר, כך המיקום של אתר האינטרנט של החברה ימוקם במקום גבוה יותר. עובדה זו תגביר באופן משמעותי את החשיפה לאתר כיוון שכל מי שיחפש מידע בנושא זה באמצעות מנוע החיפוש של גוגל יגיע לאתר של הלקוח שימוקם באחד המקומות הראשונים. לעיתים זה קורה לאחר שפרקי זמן ארוכים האתר הופיע בתחתית הדף או באחד העמודים הבאים שהם אינם רלוונטיים כלל כי אף לקוח לא מגיע לדפים האלו.

היתרון של קידום אורגני מקצועי הוא שהוא עובד. כשמדובר באנשי שיווק דיגיטלי שהם משכמם ומעלה ויש להם המון ידע וניסיון, הם יבצעו כמה פעולות נחוצות וכך מיקומו של האתר לבטח יעלה כלפי מעלה. לעיתים מדובר בפעולה שאורכת זמן קצר, לעיתים זמן ארוך, אך ברוב המקרים כשמבצעים זאת באופן הנכון, ההצלחה מובטחת. מומחים של קידום אורגני דואגים גם לבצע פעולות בהמשך הדרך כדי שהאתר הזה יישאר גם בעתיד במקום הראשון או באחד המקומות הראשונים. השינוי בדירוג יוצר מהפך אמיתי בהתנהלות של האתר וגורם לגולשים רבים להיכנס אליו על כל המשתמע מכך. 

אופטימיזציה של קידום אורגני 

לפני תחילת הפעילות בנושא קידום אורגני, המקדם מבצע כמה פעולות טכניות כדי שהאתר יהיה לא פחות ממושלם. בין הפעולות שהוא מבצע הן, הוספת מפת אתר או עדכון שלה, טיפול בשגיאות 404 טיפול בפרמטרים שהתווספו לכתובת ה – URL , הפנייה של עמודים 302 / 301 , יצירה של דפי תוכן ייחודיים.

שירות איכותי ללקוחות החברה 

אחד הנושאים החשובים הוא טיפול בשירות הלקוחות של החברה כדי ליצור אינטראקציה חיובית עם הלקוחות. אנשי השירות מנהלים את הדף העסקי, רואים מה כותבים הלקוחות ועונים להם באופן ענייני ומכובד כדי שלהעניק להם את כל הנתונים וגם לפתור בעיות שצצות מעת לעת והלקוחות מתריעים על כך.

קידום אורגני מוצלח 

יש פעולות רבות שבזכותן מקדמים את תהליך הקידום האורגני בשיטה אסטרטגית שהיא הנכונה ביותר עבורם. המרכזית שבהן היא העצמת התוכן ולכן המקדם מבצע מחקר של מילות מפתח בתחום שבו עוסקת החברה. על פי מילות המפתח שבהן יש שימוש תכוף וגם אלו שהשימוש בהן הוא ברמה מעט פחותה. התכנים שמועלים לאוויר כוללים את מילות המפתח האלו והם מחזקים במידה ניכרת את איכותו של המוצר.

זו הסיבה שהאלגוריתם של גוגל מסווג את האתר כאתר בעל תוכן מקורי ולכן הוא מעלה בכל פעם שיש תוכן חדש ומקורי את מיקומו של האתר, כך הוא מגיע לראש הדף בקטגוריה הרלוונטית. 

 

המאמר נכתב בשיתוף עם בונובו

 
מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות