> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

קידום אתרים בצרפתית: איך עושים את זה נכון?

קידום אתרים בצרפתית: איך עושים את זה נכון?

צרפתית היא השפה העשירית המדוברת ביותר בעולם, עם כלכלה מדינית חמישית בגודלה בעולם. נתונים אלו הופכים את הכניסה לשוק המקומי לרווחית ביותר. 

בשנת 2018, צרפת דורגה במקום השלישי באירופה מבחינת מספר משתמשי האינטרנט שלה, כך שנראות משביעת רצון של האתר שלכם בפני לקוחות צרפתיים, היא צעד שיווקי נבון, אבל חשוב לבצע אותו נכון באמצעות מומחי קידום אתרים בצרפתית, כדי להרכיב תוכנית שיווק דיגיטלי מקיפה ויעילה.

קידום אתרים בצרפת

כדי להתחיל קמפיין קידום אתרים בצרפתית, יש להתחיל מבדיקת מנוע החיפוש השולט במדינה זו. אין זה מפתיע שגוגל היא מנוע החיפוש המוביל בצרפת, שמשמש 94% מהתושבים, אבל נתונים אלו אין פירושם שאתם יכולים להעביר את תהליך שלם של שיווק באינטרנט בצרפתית לשוק הזר. 

צוות מקצועי שמנהל פרסום אתרים בצרפתית, מתקדם במספר היבטים שמותאמים לקהל היעד הצרפתי, ומאמר זה מציג את מכלול השלבים שיש להקפיד עליהם.

רוב הצרפתים מחפשים ביטויים בשפת האם שלהם

יש להימנע משימוש בביטויים שמורכבים משתי שפות שונות, ולהתמקד בשפה הצרפתית, אחרת משתמשי האתר יתבלבלו, וכך גם הסורקים של גוגל.

שיקולים כמו הזמן שהמבקרים נמצאים באתר, ומספר הדפים שהם צופים בהם, חשובים היום יותר משיקולים כמו התדירות שבה אתם כוללים מילת מפתח ספציפית בדף. כשמבינים את הנקודה הזאת, מבינים כמה חשוב לתחזק יצירת אתר ידידותי למשתמש, עם עיצוב רספונסיבי שמתחשב קודם בגורמים אנושיים.

תוכן שמוגש בשפה מדויקת וקלה לקריאה, תמונות אטרקטיביות ופריסה ידידותית למשתמש, יסייעו לא רק כאשר מבקרים מגיעים לאתר שלכם, אלא יסייעו לכם גם לדרג גבוה יותר עם גוגל, ולכן יביאו יותר מבקרים לאתר שלכם.

כתיבה נכונה של מטא תגיות וכתובות URL

המטא-תגיות של כותרת האתר והתיאור אינם גלויים באתר, אלא מופיעים בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי החיפוש המקומיים בצרפת. זהו המידע היחיד שיש למבקרים פוטנציאליים כשהם מחליטים אם לבקר באתר שלכם. 

לכן כדאי להשתמש בהם נכון, עם תכנון נכון של מטא תגיות כותרת שצריך לכלול מילת מפתח אחת או שתיים שאנשים מחפשים. 

קידום אתרים בצרפתית אין פירושו תרגום פשוט מעברית לצרפתית

עצם העובדה שביטויי מפתח נתונים עובדים היטב בעברית, אין פירושה בהכרח שהם יעבדו באותו אופן בשוק הצרפתי. לכן, קידום אתרים בצרפתית מבוסס על שימוש בדיבור הרשמי ובהיבטי השפה המדוברת. 

אם אתם עוסקים, למשל, בשירותי פנאי, אל תבחרו בשיטה הקלה ביותר ואל תתרגמו מכנית את כל מה שעובד לכם בישראל. יש להבין אילו מונחים משמשים הכי הרבה אנשים דוברי צרפתית, כמו למשל ג'יטה, vacance או צ'אלה, ולתכנן את התוכן של האתר בהתאם.

מגוון אזורי

בשלב בחירת מילות מפתח בתוכנית קידום אתרים בצרפתית, יש לקחת בחשבון גם את העובדה שמונחי החיפוש עשויים להשתנות בהתאם לאזור בצרפת שממנו מגיעים המשתמשים. לפיכך, מוצרים ושירותים שמוצעים על ידי חברה מסוימת, עשויים להיות מוכרים בשמות שונים. 

כך, לדוגמא, באזור דרום הפירנאים, הלחמניות המתוקות הצרפתיות המסורתיות, נקראות שוקולד. לכן, אם אתם שואפים להגיע לכמה שיותר לקוחות, קחו בחשבון שמות שונים של אותם מוצרים.

קידום אתרים בצרפתית צריך להתבצע על ידי דוברי צרפתית

תחביר, מבטאים, סלנג, הם ניואנסים של השפה, ולכן יש להגיש אתר שמציג את השפה ברהיטות. למרות שגוגל אינה רואה שני דפים עם אותו תוכן בגרסאות שפה שונות כתוכן משוכפל, כדאי להקדיש את הזמן על מנת להציג טקסטים כמו שצריך במקום להגיש אותם באופן מילולי או מכני. 

כתיבה יקרת ערך צריכה לכלול גם סלנג וגם אלמנטים ספציפיים לתרבות של מדינה נתונה. כאן, הסיוע של צוות קידום אתרים בצרפתית, שמורכב מאנשי מקצוע דוברי צרפתית כשפת אם, תניב יתרון חשוב ומשמעותי. אנשי הצוות יודעים לקחת בחשבון ניואנסים שונים ויסייעו לכם ליצור תוכן איכותי ביותר.

התמקדות בבניית קישורים

מאגר הקישורים חשוב ביותר בתוכנית קידום אתרים בצרפתית, לכן כדאי לנקוט בכל המאמצים כדי להביא כמה שיותר קישורים חיצוניים באיכות גבוהה לאתר האינטרנט שלכם, על מנת להשיג מיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי החיפוש המקומיים במדינה.

במהלך בניית קישורים לאתר, ויישום הקמפיין הכללי של מיזם שיווק דיגיטלי בצרפתית, כדאי לשקול אילו פלטפורמות פופולריות ביותר בקרב הצרפתים. הפתרונות הנפוצים ביותר לעסקים הם Viadeo ולינקדין, ואחריהם פייסבוק. כשזה מגיע למשתמשים בודדים, הם אוהבים במיוחד את פייסבוק ופינטרסט.

האם תוכנית קידום אתרים בצרפתית ברת ביצוע?

כמובן! אבל תחילה יש לשקול למה לאתר צריך להיות סיכוי כלשהו למשיכת לקוחות צרפתיים. ידע נרחב בתהליכי קידום אתרים בצרפתית הוא ערובה להצלחה בשוק הבינלאומי, ועל מנת להציג נכון את העסק שלכם בצרפתית, צוות סוכנות שיווק באינטרנט בצרפתית יקפיד ליצור תוכן מותאם גם מבחינת הבלשנות.

צרפת נחשבת לאחד היעדים העיקריים כשחושבים על קמפיינים של קידום אתרים בינלאומי. מדינה עם עוצמה כלכלית ואוכלוסייה גדולה שדוברת שפה אחת, הם רק שניים מהגורמים שמעודדים חברות ליישם אסטרטגיית קידום אתרים בצרפת. 

תוהים אם להציג את האתר שלכם לקהל הצרפתי? הנה נקודה שהכי חשוב להפנים:

ברור שכניסה לשוק מקומי חדש דורשת לא רק את ההכרה הספציפית של האזור והתרבות, אלא גם את מה שחשוב ביותר לפעילויות שיווק דיגיטלי, והכרת השפה. 

אם אתם עדיין תוהים אם תהליך קידום אתרים בצרפתית שווה את המאמץ, כדאי שתתייעצו עם מומחי פרסום ושיווק באינטרנט, שיגידו לכם שההערכות הן שעד שנת 2050, לא פחות מחמש מאות מיליון אנשים בעולם ידברו צרפתית!

 
מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות