> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

ערוצי הקידום השונים

חיפוש אורגני, או תנועה טבעית המגיעה ממנועי החיפוש, זה מקור פוטנציאלי אחד למבקרים להגיע לאתר שלך, במיוחד במדובר בפרויקט קידום אתרים עם תקציב נמוך. ישנם מספר רב של דרכים להניע גולשים אל להיכנס אל האתר שלכם. מבט זריז על הסוגים השונים של התנועה באתר אמור להיראות כך:

  • תנועה אורגנית, אשר מגיעה כתוצאה מביצועי חיפוש במנועי החיפוש השונים
  • תנועה מכוונת, המבוססת על קישורים מאתרים אחרים השולחים את הגולשים אל האתר שלכם
  • תנועה משיווק ברשתות החברתיות, המגיעה מהשתתפות ומקישורים באתרים כמו פייסבוק, טוויטר, פינטרסט ועוד
  • תנועה ממומנת, אשר מגיעה מפרסום כמו מודעות באנרים ומודעות PPC (שלם לפי קליק) במנועי החיפוש דרך תוכנות כמו גוגל אדוורדס
  • תנועה ישירה, כאשר קהל הגולשים רושמים את כתובת האתר שלכם ישירות בדפדפן שלהם


בזמן שקידום אתרים עם תקציב נמוך בדרך כלל מכוון לתנועה אורגנית וטבעית, כיום הרבה יותר מקובל להתייחס לכל הערוצים הללו בתור דרך איכותית להגדיל את התנועה באתר אל מול כל הקהל הפוטנציאלי שנמצא שם בחוץ. עבודת אופטימיזציה לתנועה המגיעה ממנועי החיפוש היא חשובה מאוד, אך בסיסים שונים של דרכי תנועה אל האתר שלכם עוזרת לכם לבנות חסינות לתזוזות ולשינויים במנועי החיפוש לאורך זמן, ועוזרת לכם להבין מהי הדרך הטובה ביותר להביא את קהל הגולשים הנכון אשר יעזרו לקדם את המותג.

 

תפקיד התחרות בקידום אתרים

 

עוד נושא שכדאי לחקור הוא התפקיד של התחרות בכל נושא קידום האתרים. נושא זה נוטה להיות בלתי מובן. מה שנכון בוודאות ברמה הבסיסית ביותר הוא שבעמוד הראשון של גוגל ישנם רק עשרה מקומות לכל נושא חיפוש. אחד המחקרים האחרונים בנושא הראה שהאתר אשר נמצא במקום הראשון בחיפוש יקבל 32.5 אחוזים מהקליקים לחיפוש זה, האתר הנמצא במקום השני יקבל 17.6 אחוזים, השלישי יקבל 11.4 וכך הלאה. במילים אחרות, ככל שהאתר שלכם יהיה מדורג גבוה יותר, כך יהיה לו יותר תנועה וקהל לקוחות פוטנציאלי שתוכלו לקבל. לעומת זאת, הדבר אינו כל כך ישיר וקל.


האסטרטגיות לביטויים ומילות חיפוש הם הרבה יותר מורכבות מאי פעם ועדיין יותר מכוונות מאשר היו לפני עשר שנים. הדבר מספק תקווה לאתרים אשר רק נפתחו ומתחרים בנישה בה ישנה תחרות רצינית ממתמודדים גדולים ומבוססים. אך, התחרות ללא ספק מבצעת תפקיד בתהליך קידום האתר וזה מאוד עוזר לזכור זאת כאשר אנחנו בוחרים את מילות החיפוש הרצויות, מעצבים את האסטרטגיה לקידום, ומעריכים את שאר השחקנים בנישה מולם אנחנו מתמודדים.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 148

תגובות