העובדה שיש לכם אתר אינטרנט חשובה, אך זו רק ההתחלה. אתר שלא מגיעים אליו הרבה גולשים הוא במידה רבה כמו עיתון בתשלום שאין לו מנויים. על מנת להשיג יותר לידים, יותר פניות, יותר לקוחות או לעורר מודעות למותג או לשירות, חייבים להגדיל את נפח הגולשים. איך עושים את זה – קבלו את הטיפים לכל מה שעובד.
האם אפשר להשיג יותר גולשים ללא עזרה
אם פחות משנה לכם באיזו מהירות תגדילו את הרלוונטיות של האתר, תוכלו ללמוד קידום אתרים ולהשיג יותר גולשים. תדעו איך לדבר בשפה שגוגל אוהבת ובאילו צעדים תגרמו לחשיפה הרבה יותר גבוה במנוע החיפוש. אבל אם המהירות יותר חשובה לכם ואתם מרגישים שזמנכם יקר ואתם צריכים לנהל את העסק, היעזרו במקדם אתרים. זו לא בושה, כמעט כולם עושים את זה. במקביל, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים ולהשתמש בהם אם יש לכם זמן פנוי להשקיע בכך.
העניקו לגולשים משהו שהם צריכים ומחפשים
הגולש מגיע לאינטרנט בשביל כל מיני דברים. זה יכול להיות מידע הדרוש לו בנושא שמעניין אותו. זה יכול להיות מידע בנושא מוצר כלשהו, שרוצים לקנות. זה יכול להיות תוכן בנושא פנאי. לכן, על מנת להגדיל את כמות הגולשים שמגיעים לאתר שלכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם מה הגולשים היו מצפים מכם. אם יש לכם חנות לחומרי בניין, למשל אל תפרטו רק מה אתם מוכרים. בנוסף, הכניסו מאמרים שיסבירו ויתנו גם מידע מקצועי על סוגים של חומרי בניין או ציוד לבניה. מאמרים שתעלו לעיתים קרובות ישאירו אתכם רלוונטיים ויביאו אליכם גולשים חדשים וגם גולשים חוזרים.
צרו פעילות בפייסבוק
מה, אין לכם עדיין דף עסקי בפייסבוק? אם עניתם על כך בחיוב, מהרו והקימו דף עסקי שכזה. מחקר העלה שהרבה מאוד ישראלים מבקרים שם מדי יום ביומו. אבל לא מספיק רק להקים דף עסקי. חשוב גם לשים שם תכנים. להעלות פוסטים שנותנים ערך, בצורה שיכולה להיות קלילה אבל גם מעניינת. שלושה או חמישה פוסטים בשבוע זה ממש לא יותר מדי. תגלו כי מהר מאוד מגיעים דרך פייסבוק גם לאתר שלכם.
שפרו את חווית הגלישה באתר
חווית הגולש או חווית המשתמש הם הדבר החם ביותר כיום. גולשים שיגיעו לאתר לא מושקע, או כזה שפועל לאט מאוד לא יהססו ויגלשו החוצה. אם אתם לא רוצים לראות רק “גולשים לרגע” ואם רוצים שהאתר יהיה יותר פופולרי, שפרו את חווית הגולש. פיצ’רים מעניינים, גרפיקה נחמדה אבל לא עמוסה יתר על המידה, סרטונים בשיתוף יו טיוב, כל זה יועיל כמו קסם.
השקעה בקידום ממומן
אם רוצים תוצאות מדהימות בתוך זמן קצר, אין ספק, שווה להשקיע גם בקידום ממומן. PPC – אם אף פעם עוד לא פתחתם קמפיין של קידום ממומן, זה הזמן לצלול לעומק ולהבין שזה מאוד מאוד יעיל. נסו ותיווכחו.
תגובות