> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

איך תבחרו מומחה קידום אתרים בגוגל? אורי שחם מסביר

אתר שמופיע באחד המקומות הראשונים בתוצאות חיפושים רלוונטיים בגוגל הוא מקור לפניות רבות לעסק ולכן מהווה נכס יקר ערך. הדרך אל נכס כזה עוברת במציאת מומחה לקידום אתרים כך שבחירת איש מקצוע זה היא החלטה חשובה מאוד. כאן בעמוד תמצאו פירוט של כל האיכויות החיוניות כך שתוכלו לקבל החלטה נכונה ומועילה.


שקיפות
 

איכות אחת שחייבת לאפיין את שירות קידום האתרים בגוגל היא שקיפות. אמנם מן הסתם העבודה של מומחה בתחום כוללת הרבה מאוד מהלכים טכניים שלציבור הרחב אין מושג אמיתי בהם אבל גם כך כדאי לוודא שתהיה לכם נגישות לדוחות רלוונטיים ובאופן כללי לפירוט הפעולות שבוצעו לטובת קידום האתר.


הצלחות
 

המשוואה פשוטה: מי שהצליח לקדם אתרים אחרים למקומות מרשימים בדפי תוצאות החיפוש של גוגל יצליח קרוב לוודא לעשות זאת גם עם האתר שלכם. בהתאם כדאי מאוד לבקש תמיד לראות תיק עבודות כלומר פירוט של פרויקטים קודמים ואפילו לדבר עם לקוחות שהאתר והעסק שלהם קודמו בזכות העבודה של אותו מומחה.


בלי הבטחות מופרזות
 

מומחה קידום אתרים אורגני שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו יימנע מהבטחות שווא. אין שום דרך להוביל אתר לדירוג מחמיא בגוגל תוך חודש ולמעשה גם הבטחה כמו "מקום ראשון ב-3 חודשים!" היא התחייבות חסרת אחיזה במציאות. גוגל מתייחסת בחשדנות לאתרים שמקודמים בניגוד לנהלים הנוקשים שלה ולכן הבטחת שווא עלולה להתגלות גם כמזיקה לאחר ספיגת עונש מהחברה שהשתלטה על תחום מנועי החיפוש. מומחה לקידום אתרים מנוסה יבצע קודם כל מחקר מעמיק כדי להבין עד כמה המתחרים חזקים ומהו המצב מבחינת מילות מפתח אפשריות ורק אז יגבש תוכנית פעולה עם לוח זמנים אפשרי.


גמישות
 

יש מומחים לקידום אתרים שמחתימים את הלקוחות שלהם על חוזה ארוך טווח. יש בכך היגיון מפני שכאמור קידום אתרים אורגני הוא תהליך שמצריך סבלנות (ובמקביל כזה שההישגים שלו נשמרים לטווח ארוך) אבל כדאי להעדיף אנשי מקצוע שמאפשרים לכם גמישות מרבית. כלומר עבודה משותפת כל עוד תרצו בכך מתוך שביעות רצון אמיתית ולא בשל מחויבות חוזית. גמישות היא באופן כללי איכות הכרחית במאה ה-21 וחבל לוותר עליה כשמקדמים את האתר.


רק SEO
 

שיווק דיגיטלי הוא תחום רחב יריעה שכולל למשל גם ניהול פעילות ברשתות חברתיות. מומחה קידום שעוסק רק ב-SEO (המונח המקצועי לקידום אתרים אורגני) עדיף על מי שמתפרס על פני כמה תחומים מפני שבאופן טבעי הוא מקדיש את כל זמנו ומרצו לשכלול ההיכרות עם גוגל על כל העדכונים הרלוונטיים ולשדרוג יכולות הקידום - וכך יספק גם לכם מקסימום תועלת.
 

*** נכתב ע"י אורי שחם – מנכ"ל ובעלים של חברת Impressive Digital.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1

תגובות