הנחיות לקידום אתר אינטרנט – S.E.O
ראשית - אנו בני אדם, לכן לא נתנהג כמו רובוטים ונפציץ את אתר האינטרנט שלנו בתכנים, תמונות ועבודה, לא! מסיבי זה לא צריך להיות, אנושי – כן.
הנחיות לקידום ראשוני ובסיסי ON SITE ( על האתר ).
- תג מטא: מילות מפתח – 7 מילות מפתח מופרדות בפסיקים, יותר מידי הורס, פחות מדי חבל. לדוגמא: בניית אתרים, בניית אתר, עיצוב אתר,
- תג מטא: תיאור עמוד – כמו שלכל עמוד יש מילות מפתח, לכל עמוד יש תיאור, כאן מספרים בקצרה על העמוד ומה הוא כולל, עבור גוגל ומנועי החיפוש, הקפד על 150 תווים, לא יותר.
- תג מטא: כותרת עמוד (title) – דאג כי כותרת האתר\עמוד לא תהיה ארוכה יותר מ100 תווים ותהיה עניינית לנושא.
- כותרות ראשיות (H1) – השתמש בכותרות בהם נמצאות מילות המפתח, אם למשל מילת המפתח שלנו היא: בניית אתר, אז כותרת תהיה הדרך הנכונה לבניית אתר.
- מילות מפתח בתוכן האתר – מילות המפתח שבחרנו לאתר והזנו בתגיות "מילות מפתח", נכניס גם לתוכן האתר, ישנם כלים אשר מודדים את כמות מילות המפתח בתוכן האתר, מילת מפתח ראשית צריכה להיות עם 4.7% מתוכן האתר, אם למשל יש 1000 מילים, אז המילת מפתח תופיע לפחות 15 פעמים.
- פלאש ותמונות באתר – אין להשתמש בפלאש יותר, לא קריא לגוגל, תמונות מותר ורצוי לתת תיאור ולקרוא לכל תמונה בשם רלוונטי לנושא שאנו מקדמים.
- הוכחה חברתית – קישור או כפתור לעמוד שלכם ברשת חברתית, פייסבוק, טוויטר, גוגל+ וכד'.
- עדכון האתר ותכנים – יש לכתוב מידי שבוע\שבועיים תוכן מקורי ועדכני באתר, על מנת שגוגל ירצה לחזור ויראה רלוונטיות באתרכם שמתחדש ומתמלא בתוכן ומידע אודות הנושא שלכם.
- סרטון מיוטיוב – לעלות סרטון ליוטיוב ולהכניס לאתר האינטרנט שלכם על מנת ליצור תחושת אנושיות באתר.
הנחיות לקידום ראשוני ובסיסי OFF SITE ( מחוץ לאתר ).
גם כאן, חשוב לעבוד נכון ובצורה מתונה, ולאנדקס את האתר באתרים שבהחלט קשורים לנושא.
- הכנסת האתר לאינדקסים ואתרים - גוגל השתדרג מאז שנת 2000 והאלגוריתמים שלו קוראים מאיפה נכנס קישור ולאן יוצא, לכן חשוב להוציא קישורים מאתרים הקשורים לנושא שלכם, מתחרים , אינדקסים בתחום ועוד.
- כתיבת מאמרים חיצוניים – כתיבת מאמרים באתרי מאמרים חיצונים, בקטגוריה ובנושא השייכים לאתר ולהוציא קישור אחד עד שתי קישורים ממילת המפתח שאנו מקדמים.
לדוגמא: אני הכי אוהב את שירות בניית אתר אינטרנט < זה יהיה הקישור.
- רשתות חברתיות – הוכחה חברתית באתר כבר יש, צריך להמשיך ולדאוג שעמודים שלנו ברשתות החברתיות יהיו פעילים, עם
מעריצים ותוכן ולא מפוברקים.
- ניהול בלוג – פתיחת בלוג לאתר, עדכון שותף של תכנים איכותיים ורלוונטים לנושא, הוצאת קישורים ממילות המפתח לאתר האינטרנט שאנו מקדמים.
תגובות
יום שלישי 26 במרס 2013
תודה טקסט מעולה... חידשתם לי עם הקטע של יוטיוב למרות שזה הגיוני אם מפעילים ת\'ראש