> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

כתבות ממומנות

כתבות הן הדרך המועדפת על גולשים לצרוך מידע אמין ומפורט על שירותים ומוצרים שבהם זקוקים להם. הכתבות הטובות ביותר מופיעות באתרים רציניים ואיכותיים שיש להם גולשים רבים, אבל הן גם עולות כסף כדי להתפרסם שם במדורים השונים. למרות שגם הלקוחות יודעים זאת שבדרך כלל מדובר בתוכן שיווקי, עדיין אופן הגשת החומר והשלב המערכתי שבו הם עוברים בכל זאת סינון תכנים ובדיקת עובדות מעניקים להם את הלגיטימציה שלהם.

איך זה עובד?

יש כמה דרכים לביצוע פרסום כתבות ממומנות שאתם רוצים להפיץ ברשת כדי לדבר עליכם ועל העסק שלכם. סוג אחד הוא מאמר ממומן שבו קונים קישורים שמחברים את הגולשים ישירות לאתר שלכם. זהו סוג הכתבה הנפוץ ביותר ועדיין הוא צריך להיות אמין וכתוב בצורה איכותית. כל דרך אחרת לכתוב את המידע הזה בצורה שיווקית עלול לגרום לגוגל לא לדרג זאת כאיכותי ולכן גם לדחוק אותה למטה ברשימת תוצאות החיפוש.

כתבות תדמית ויח"צ

דרך נוספת לפרסם כתבות ממומנות היא באמצעות כתבות תדמית ויח"צ שמציגות אתכם בצורה הכי גלויה שיש וגם מתויגות כתוכן שיווקי חברת BESTLINKS  מציע שירות זה במחירים מעולים. כתבות כאלה אפשר להשיג על ידי כותבים חיצוניים שאתם מוצאים ושוכרים לצורך זה, או על ידי ראיון של בעל האתר או אחד מעובדיו אתכם כדי להפיק מכך כתבת תדמית אוהדת. גם זו דרך מצוינת שמאפשרת לכם להתבטא ולהציג את כל הנקודות הכי חשובות לכם בתוכן השיווקי כדי שלא יהיה סתמי או נדוש.

על מה חשוב להקפיד?

נכון שכתבות כאלה מתמקדות בכם ובשירותים שלכם אבל אם זה יותר מדי מכוון ושקוף זה עלול בכל מקרה להחשיד אתכם במניפולציה על גוגל. לכן, גם שירותי פרסום תוכן שיווקי כמו אאוטבריין ממליצים על תבנית כתיבה שאינה מתרכזת רק בכם. עדיף שהכתבה לא תהיה ספציפית אלא תציג באופן כללי את התחום או הנישה שלכם ואז תקדיש חלק מהכתבה לכם ולמוצר שלכם.

סגנון וניסוח

בדיוק כמו טקסטים אחרים ומאמרים לשיווק ולצורך בניית קישורים, גם כתבות ממומנות חייבות להיות רהוטות ומנוסחות היטב ובצורה הגיונית. אי אפשר להציף במילות חיפוש כדי שלא ייקראו כחומר לא איכותי ואי אפשר להתרשל בתחביר ובדקדוק כדי לא להבריח גם את הקוראים. זכרו שמי שקורא זאת רוצה לדעת עליכם כמה שיותר בכנות ובגילוי לב ולקבל מידע בעל ערך מבלי להסתתר מאחורי שום דבר אחר. אלה הכתבות שגם זוכות לאמון רב של הגולשים.

היכן לפרסם?

המחירים של כתבות כאלה נעים בין מאות לאלפי שקלים והן לגיטימיות לחלוטין בתחום זה. האתרים שמפרסמים אותן יכולים להיות אתרי תוכן כמו חדשות או אתרי תוכן מקצועי הקשור לתחום שלכם. יש גם אתרי תוכן מרכזיים פחות שעדיין מושכים גולשים ותנועה שרלוונטית לכם ולכן כדאי לנסות לפרסם גם שם כדי להגדיל את הנוכחות שלכם באינטרנט.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות