כל בעל עסק, בעל מקצוע, איש ציבור, פוליטיקאי וכל גורם אחר אשר מעוניין לקבל חשיפה וליהנות מפרסום, באופן טבעי חייב להפנות תשומת לב רב לפלטפורמה העיקרית בעזרתה הוא יכול להיחשף בפני הקהל הרחב, והיא האינטרנט. אי אפשר לחשוב היום על פלטפורמה יותר רחבה ויותר זמינה מזו.
נכון שיש אמצעי תקשורת נוספים, טלוויזיה ורדיו, אך צריך להודות הפרסום דרכם הוא פחות אפקטיבי, הרבה יותר יקר, ואיננו מספיק את החשיפה שאנחנו בהכרח היינו רוצים לקבל. עבור גורמים רבים, כאלה שעובדים באזורים ספציפיים, מדובר גם בחשיפה לא רלוונטית כל כך, מאחר והיא לא ממוקדת לאזור שלהם. גם במקרים של עבודה בכל הארץ, לא תמיד זה נכון לעבוד עם כלי תקשורת מסורתיים, מאחר ולא פעם מדובר במשאבים שמתבזבזים לחינם.
לשם חשיפה נכונה צריך לעבוד עם סוכנות דיגיטל. זו סוכנות שיודעת לעבוד ברשת, על פני כל הזירות הקיימות בפלטפורמה זו, באופן כזה שניתן להגיע לפרסום אופטימאלי, מקסימום חשיפה ממוקדת, במינימום עלויות. כל זה כמובן בהנחה ויודעים לבחור סוכנות דיגיטל נכונה, מנוסה, אשר מתעסקת בתחום מספיק זמן בשביל לדעת מה אנחנו צריכים וכיצד לספק לנו את זה. אנחנו צריכים לקבוע פרמטרים נכונים לשם בחירה מושכלת ואנחנו צריכים לבחון את ההצעות השונות של הסוכנויות איתן אנחנו נפגשים על מנת שנוכל לקבל בסופו של דבר את ההחלטה הטובה ביותר עם מי לעבוד.
לפני שנציג כמה מאותם פרמטרים, חשוב להדגיש, שהכל שאלה של עלויות, צרכים ותנאים. מן הסתם, יהיו סוכנויות שיציעו לנו אותם שירותים, אך בעלויות שונות, אנחנו צריכים לבחון כמה אנחנו יכולים להשקיע ומה הם בדיוק הצרכים שלנו, האם משתלם לנו להשקיע בכך עלות כזו או אחרת.
פרמטרים לבחירה נכונה של סוכנות דיגיטל
פרמטר ראשון הוא כמובן ניסיון ומקצועיות. ככל שהחברה יותר מנוסה, סביר להניח שהיא תהיה גם יותר מקצועית. זה לא בהכרח הולך ביחד, אך סבירות גבוהה שזה יהיה המצב. עם זאת צריך לומר, שחברות צעירות נוטות להיות הרבה יותר רעבות, הרבה יותר פרועות, ואם זה מה שאנחנו מחפשים, זה יכול לשנות את הגישה שלנו.
פרמטר שני, מה הסוכנות מציעה לנו. אנחנו צריכים לבחון מה בדיוק קטלוג השירותים של הסוכנות, האם היא מתעסקת רק בפרסום ושיווק או שמא, גם בכל מה שקשור לבניית אתרים, עיצוב, תחזוקה וכדומה. כל דבר כזה יכול לחסוך לנו לא מעט עלויות בטווח הארוך.
פרמטר שלישי, צורת עבודה ותוכנית עבודה. אנחנו צריכים לשמוע מה מציעים לנו מבחינת תוכנית עבודה, עלויות ולוח זמנים וכן מה סגנון העבודה, כיצד היא מתבצעת בפועל.
פרמטר רביעי, חשוב לבדוק תיק עבודות של הסוכנות, עם מי היא עבדה בעבר ואילו הצלחות היו לה בעבר.
תגובות