> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

איך הופכים אתרי מסחר ווירטואליים טובים למעולים

נדירים האנשים שעולם הרכישות המקוון זר להם. יותר מזה, עם העלייה בשימוש במכשירים סלולריים עולה בהתמדה נפח הרכישות באינטרנט. כדי למכור באינטרנט בצורה יעילה ובכמויות מסחריות לא מספיק להחזיק אתר מסחר בסיסי. אתרי מסחר ווירטואליים מושקעים יותר תורמים ללא ספק ליותר מכירות. בואו להבין איך הופכים אתרי מסחר מטובים למעולים.

 

ליוקרה או מוצרי בוטיק, אתרים מתמחים לרוב עדיפים

 

במציאות הווירטואלית כולנו חשופים לשפע, במספרים ממש בלתי נתפסים. ככלל, כל המרבה הרי זה משובח אבל במסחר מקוון של מוצרי יוקרה או בוטיק, זה לפעמים לא כל כך נכון. אתרי מכירות שמציעים מגוון גדול מדי של מוצרים שונים, חסרי קשר בין אחד לשני, עלולים לבלבל את הגולש ולגרום לו לפספס את מה שבאמת נחוץ לו.

אתר שמתמקד בעולם תוכן מסוים, שברור מה הוא מציע וברורות התועלות השונות, הופך מטוב – למצוין. לדוגמא, אתם שמציע את כל סוגי הבגדים, מכנסים, חולצות, חצאיות, כובעים, יתקשה למכור בצורה מיטבית בגדי נישה או ביגוד יוקרתי.

בכדי למכור היטב שמלות ייחודיות, לאירועי ערב או חתונות, עדיף להקים אתר רכישת שמלות ערב צנועות אונליין. אם המיקוד הוא באופנה כללית במחירים מוזלים, אז יהיה נכון להקים אתר "כלבו". ועדיין, לא כדאי להציע מוצרים מסוג שונה מדי באותו אתר, כגון כלי עבודה לצד פרחים.

 

טעינת אתר מהירה היא קריטית

 

בניית אתרים מקצועית חייבת לנפק אתרי מכירות שנראים מושכים לעין, עם היררכיה פנימית ברורה, תצלומים יפים, מידע לרוכש, ניווט נוח. אבל אסור שכל אלה יבואו על חשבון מהירות הטעינה של הדפים השונים.

לדוגמא, העלאת תמונות ברזולוציה גבוה מאוד עלולה להפריע לטעינה טובה של דפים מסוימים. גולשים שנתקלים באתר מכירות שפתאום נתקע או עולה בצורה איטית נוטים להסתלק ולחפש אתר חלופי. אם לא רוצים להבריח גולשים חדשים וקונים פוטנציאליים, מוודאים שהאתר עולה מהר ומגיב מהר, תמיד.

 

להקל על רכישה, מכל הכיוונים

 

להקל על הגולש לעבור ממצב צפייה למצב רכישה - זה נשמע כמעט טריוויאלי, אך מסתבר שזה כלל לא כך. אתר שנראה טוב עלול לפספס מכירות, אם הוא לא משכיל להקל על הגולש מכל כיוון שלא מסתכלים על זה. עדיף לתכנת את העמודים באופן שהרכישה עצמה משתקפת בבהירות ובכל שלב הלקוח יכול להבין מה נדרש ומה קורה באותו הרגע.

עיצוב נעים לעין וברור תורם מאוד, אך לא מספיק. כדאי להטמיע באתר מגוון אמצעי תשלום ולאפשר יצירת קשר טלפוני בזמינות גבוהה. כלומר, באתר רספונסיבי (תומך מובייל) חיוני להכניס כפתור להתקשרות מידית.

אפשרות אחרת – ניהול צ'ט זמין עבור רוכשים שנתקלים באיזה קושי או בעיה. לכל הפחות צריך שתהיה אפשרות להשאיר פרטים ולקבל תגובה מהירה. בנוסף, אתרי מכירות שגם רוצים להוביל לרכישות בחנות אופליין ייטיבו לעשות אם יוסיפו לאתר מפה ואף קישור ל waze, לניווט מיידי.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות