בניית אתרים לעורכי דין
הנתונים מראים שבישראל יש עורך דין אחד לכל 150 אזרחים, מספר עצום זה מלמד לא רק על כמות עצומה של צעירים וצעירות שהולכים ללמוד משפטים ונכנסים כל שנה לתחום אלא בעיקר על התחרות הקשה שמתנהלת בשטח בין עורכי דין, תחרות זו קיימת בכל הרמות ובכל התחומים, מה שאומר, שכל עורך דין אשר רוצה להצליח ולהשיג עוד לקוחות, צריך לנקוט בצעדים שיביאו אותו לחשיפה איכותית וחיובית, זו הסיבה שהוא צריך אתר אינטרנט.
האפשרויות הרבות כיום של בניית אתרים לעורכי דין באינטרנט שינו את כללי המשחק ויצר פלטפורמות פרסומיות בכל התחומים, אך מי שהרוויח מכך יותר מכולם הם עורכי דין. אם בעבר הם לא יכלו לפרסם את עצמם ואת המשרד שלהם בעקבות כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין, האינטרנט פתח עבורם מגרש חדש לגמרי, מגרש בו הם יכולים לפרסם את עצמם בצורות שונות, להציג לגולשים את ההתמחויות שלהם והניסיון הרב שצברו, ולאפשר לאותם גולשים, שיכולים להיות לקוחות פוטנציאליים שלהם, ליצור עימהם קשר בצורה ישירה. בחלק הבא של המאמר, נסביר מדוע כמו שכל מי שהולך למשפט צריך עורך דין טוב לצידו, כך כל עורך דין צריך שיהיה לו אתר טוב.
מדוע כל עו"ד צריך אתר אינטרנט?
אתר אינטרנט משמש היום למרכז מידע והיכרות עבור הגולש, מרכז מידע בו הוא יכול לקרוא כל מה שהוא צריך אודות התחום ובעל המקצוע. כאשר עורך דין בונה לעצמו אתר, יש באפשרותו להכניס לאתר (למען האמת, מוטב שיעשה זאת) פרטים כגון:
- פרטי התקשרות מלאים באמצעותם יכולים הגולשים ליצור איתו קשר.
- מאמרים מקצועיים שיכולים גם לעזור לגולש וגם ליצור בסיס שיווקי להפניית לקוחות.
- דוגמאות להליכים משפטיים אותם הוא הוביל, דוגמאות אשר יבליטו את הניסיון הרב והמוניטין שצבר בתחום.
- תמונות של המשרד במצבים שונים – מטרת התמונות היא להראות מצד אחד עד כמה הוא מקצועי ורציני ומצד שני את היחס החם שמקבלים הלקוחות שמגיעים אליו.
- קישורים למאמרים, פורומים או בלוגים חיצוניים בהם הוא כותב, מתארח, מפרשן ועוד. ככל שיש יותר קישורים חיצוניים ומקומות נוספים בהם הוא כותב, כך נוצרת תחושה שמדובר בעורך דין רציני שדעתו נחשבת.
אתר אינטרנט לעורך דין, הוא בסיס למיתוג אישי, הוא כרטיס הביקור שלו לקהל רחב, אשר רובו לא יגיע אליו בדרכים אחרות. מי שנכנס לאתר יקבל בו מידע שיגרום לו לחזור לאתר שוב ושוב ומצד שני, יכול להתרשם ממנו וירצה ליצור עמו קשר . באופן כללי ניתן לומר כי אין לעורכי דין הרבה אפשרויות פרסום אחרות - רובם לא יכולים לפרסם את עצמם בעיתונות הכתובה (מלבד מקומונים) או האלקטרונית ולכן אתרי אינטרנט הם הבסיס האולטימטיבי עבורם להציג כרטיס ביקור ייחודי, מגוון ורחב שכולל את כל המידע עליהם, מידע מקצועי ונקודות נוספות שימשכו אליהם לקוחות. כמו שאומר המשפט הידוע, בתחרות כמו בתחרות, צריך להפעיל את כל התותחים הכבדים בשביל להצליח, עבור עורכי דין, כשהתחרות כל כך קשה, אתר אינטרנט הוא התשובה.
תגובות