כל בעל עסק כיום יודע שעל מנת שהיוזמה שלו תצליח, עליו להיות צעד אחד לפני כל המתחרים שלו. כלומר, עליו להשקיע באפיקים שיעזרו לו להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. יחד עם זאת, חשוב מאוד שהאמצעים האלה יאפשרו גם להתמקד בקהל יעד ספציפי כדי שיהיה סיכוי רב יותר לכך שהרכישה אכן תתבצע. אחת הדרכים שנחשבת כבר שנים רבות לאחד האמצעים הפופולריים ביותר לצמיחה בהיקף הלקוחות וגם לעלייה בהיקף המכירות היא שליחת מסרונים.
מדוע שיטה פרסומית זו עדיין רלוונטית?
אף על פי שבשנים האחרונות הופיעו לא מעט שיטות חדשות יותר להעביר מידע חדש ואקטואלי על ההיצע שיש לכם בזה הרגע. אף על פי שהווטסאפ ושאר האפליקציות תפסו את רוב השטח בכל הנוגע לתקשורת אמיתית, הודעות הסמס רק הרוויחו מכך, כיוון שבאופן בלתי מוצהר הן מהוות כיום קודם כל מקור מידע מהימן. היקף ההודעות האלו נמוך כיום, ולכן כל אחת מהן נשמרת בתודעת האדם שקיבל אותה, בעיקר אם בית העסק רלוונטי לו. הקמת מערכת סמס שתאפשר לנהל את כל העבודה בצורה יעילה ומקצועית היא שלב חשוב ביותר בניצול מיטבי של האפשרויות הרבות הגלומות בשיטת היקשרות זו.
איזו מערכת תעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר?
על מנת לבחור מערכת סמס נכונה לבית העסק שלכם, יש להגדיר נכונה את המשימות המיועדות למערכת הספציפית הזו. שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
- האם יש לכם כבר מסד נתונים של מספרי טלפון?
- האם אתם יכולים לחלק את המספרים על פי נתונים דמוגרפיים שונים (מקום מגורים, גיל וכיוצא באלה)?
- האם יש לכם דרכים לגייס את המספרים של הלקוחות שלכם (הרשמה לאתר, רישום למועדון וכן הלאה)?
- מהי התדירות שבה תרצו לשלוח הודעות סמס?
- האם יש לכם גם קהל לקוחות בחו"ל?
- מהו התוכן של ההודעות שלכם (טקסט בלבד, טקסט ולינק, טקסט ומספר טלפון ועוד אפשרויות, בהתאם למערכת שנבחרה)?
מענה על השאלות הללו יאפשר לכם להצליב נתונים על מנת לבחור במערכת שנותנת את המענה המלא ביותר לכל הצרכים שלכם.
כך תנצלו את האפשרויות של שליחת סמס המונית בחכמה
שליחה של מסרון להרבה אנשים בו-זמנית מבוצעת כיום באמצעות מכשירים יחידניים, ופעמים רבות מה שבאמת חשוב הוא הממשק של מערכת סמס. כדאי מאוד לבחור במערכת שיש בה ממשק נוח שאינו דורש הכשרה מיוחדת. כמו כן, יש יתרונות רבים לאפשרות לעקוב אחרי ההודעות ולראות כמה הגיעו ליעד, כמה נקראו וכמה הביאו להמרה (ביצוע רכישה), על מנת לייעל את העבודה של מערכת סמס בעתיד.
תגובות