הפקתם סרטון תדמית מקצועי ואתם מעוניינים לשלב אותו באתר הבית? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם 5 טיפים מעשיים לשילוב נכון של סרטונים באתרי תדמית השונים ברחבי הרשת.
סרטוני תדמית מהווים כיום את אחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר למטרות קידום, פרסום ושיווק ברשת האינטרנט. סרטונים אלו יכולים להופיע במקומות שונים במרחבי הרשת והם יכולים להוביל להגדת תנועת הגולשים לאתר הבית שלכם. בין יתר המקומות בהם מומלץ להעלות סרטוני תדמית עם הפניה (קישור) לאתר הבית שלכם נכללים: עמודי הפייסבוק האישיים שלכם, העמוד העסקי שלכם בפייסבוק, יו טיוב, עמודי הפרופיל העסקי שלכם בלינקדאין ואינדקסים שונים ברשת בהם אתם מפרסמים את עצמכם ובהם ניתן להטמיע סרטוני תדמית כאלו ואחרים.
על מנת שתוכלו להפיק את המיטב מסרטוני התדמית המקצועיים אותם הפקתם, ריכזנו עבורכם רשימה של 5 טיפים קצרים לשילוב נכון של סרטון תדמית או סרטון מוצר באתר הבית:
1. מקמו את סרטון התדמית כבר בעמוד הבית של האתר ואל "תסתירו" אותו בתוך העמודים הפנימיים של האתר. ברוב המקרים, מומלץ למקום את הסרטון במקום בולט בתוך עמוד הבית ולשלב אותו גם בעמודים פנימיים נוספים באתר.
2. בדקו מראש שהסרטון פועל בכל אמצעי הגלישה הקיימים- וודאו שנגן הסרטון מותאם לכל אמצעי הגלישה הקיימים. כיום, כמחצית מתנועות הגלישה ברשת מתבצעות דרך מכשירי הטלפון החכמים ולכן חשוב לוודא שניתן להפעיל את הסרטון ולצפות בו ללא הפרעות מכל מכשיר טלפון חכם.
3. שלבו טקסט הסבר מקוצר אודות הסרטון בצמוד אליו- הציבו כותרת בולטת לעיני הגולשים מעל הסרטון ומתחתיו שלבו טקסט הסבר בן מספר מילים או משפטים. הקפידו לבחור במילים הנכונות על מנת לעודד את הגולשים ללחוץ על הסרטון ולצפות בו. במידה ואתר הבית שלכם מבוסס מערכת ניהול הקפידו על תיאור הסרטון גם בהגדרות הפנימיות של המערכת וזאת לצרכי קידום הסרטון במנועי החיפוש השונים.
4. הקפידו להפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות ולשלב בתוכו קישור לאתר הבית ובכך תוכלו להגדיל את אחוזי הצפייה בסרטון וגם להוביל לתנועת גולשים לאתר הבית שלכם. סרטון שיווקי הערוך היטב יוביל להגדלת תנועת הגולשים לאתר ולכן חשוב להקפיד על הליכי יצירת הסרטון.
5. וודאו שהסרטון עולה ופועל במהירות סבירה ובמידת הצורך רכשו שטח אחסון נוסף לאתר לצורך צפייה ישירה ומהירה בסרטון. כמו כן, תוכלו להעלאות את הסרטון ליוטיוב ובכך לחסוך לעצמכם את ההוצאה הנלווית להגדלת שטח האחסון באתר.
מעבר לטיפים המופיעים לעיל ועוד בטרם צילום והפקת הסרטון, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם אנשי הפקה וקריאייטיב המתמחים ביצירת סרטוני תדמית לאתרי אינטרנט, לרבות, שירותי ערכית סרטונים מקצועית. סרטונים אלו חייבים להיות ממוקדי מטרה ומומלץ להציג בהם את כל היתרונות הנלווים למוצר/שירות אותו אתם משווקים ו/או לתחום העיסוק העיקרי שלכם. כמו כן, אנו ממליצים לכם לייצר סרטוני תדמית קצרים בני 25 עד 45 שניות ולתכנן היטב כל שנייה ושנייה. כיום תוכלו ליהנות גם מסרטוני אנימציה שיווקיים וגם סרטון תלת מימד שיווקי.
תגובות