> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

6 טיפים שיקפיצו את מכירות

אם עלה על דעתך להקים חנות וירטואלית, הרי שהכנסת את העסק שלך אל תחום שנמצא בעלייה מתמדת. מעל 80% מהישראלים כבר עושים קניות באינטרנט לפי הנתונים בשטח והסקרים השונים מראים כי העסקאות השוות ביותר מושגות שם עם מחירים ללא תחרות ובמגוון עצום בקצות האצבעות. עם זאת, לפני שנתחיל לחגוג ולהתכונן להתעשרות המהירה, כדאי לזכור שהצרכן הישראלי פועל בתבונה במרחב האינטרנטי בדיוק כפי שהוא פועל ב"עולם האמיתי". רובנו משווים מחירים, בודקים כמה הצעות ולבסוף הולכים אל החנות שהציעה את הדיל הטוב ביותר. הצרכן הווירטואלי יבקר ב-3-5 חנויות שונות לפני שיבצע רכישה בפועל. על-מנת להמיר כמה שיותר כניסות ופעולות באתר העסק לרכישות רווחיות, חשוב לקדם את החנות הווירטואלית באופן תדיר. אלו כמה עצות שישפרו את חווית המשתמש, לקדם את החנות בגוגל ויסייעו לך להגיע לתוצאות אופטימליות.

שרתים מהירים

בעידן אוטוסטרדת המידע, אף אחד לא רוצה לרכב על עגלה. אין מספיק מילים על מנת להדגיש עד כמה חשוב להשקיע בשרת מהיר שיאפשר למשתמש לגלוש בנוחות ובמהירות. אין הרבה דברים מרגיזים כמו לחכות לאתר שיעלה באיטיות. רוב הצרכנים לא ימתינו ויעדיפו לסיים רכישה במקום אחר. חברת קידום אתרים המתמחה ב-ecommerce תסייע לך למצוא שרת מתאים.

הצרכנים קונים עם העיניים

יש להשקיע בעיצוב האתר. תמונות באיכות גבוהה של המוצרים בזוויות מזמינות וגרפיקה ברמה גבוהה ישדרו ללקוח את תדמית העסק ואת איכות המוצר.

תיאור מוצר

גוגל מאוד אוהב תיאורי מוצר מקוריים ומושכים. כאשר התוכן חוזר על עצמו ומועתק ממקום למקום, גוגל יתעדף חנויות אחרות. מוטב לציין מאפיינים ייחודיים של החנות שלך כמו תנאי משלוח טובים, קופונים, מתנות או מבצעים.

מנוע חיפוש חכם ונוח

הלקוח שלך יודע מה הוא מחפש. על מנת להקל עליו ולהשאיר אותו באתר, חשוב מאוד שניתן לו אפשרויות חיפוש נרחבות ומגוונות שיאפשרו לו לקלוע בול למה שהוא מחפש. אפשרויות הסינון יכולות להיות גמישות מאוד ולכלול טווח מחירים, משלוח חינם בלבד, יצרנים מסוימים, מאפיינים שונים של המוצר כמו צבע, נתונים טכניים וכו'. חשוב להדגיש את חשיבות החיפוש הנוח לחברת קידום האתרים שלך.

התאמה רב שימושית

 חשוב מאוד להתאים את החנות האינטרנטית לכל סוגי המכשירים, מערכות ההפעלה והדפדפנים השונים. בין אם גולשים אליך מטלפון נייד או ממחשב, מ-PC או מאפל, מגוגל כרום, ספארי או אקספלורר, האתר שלך צריך להיות ידידותי לכל המשתמשים הקיימים.

ניסיון והתמחות יתנו לך יתרון על פני המתחרים

בבואך לבחור חברה לקידום אתרים, מומלץ מאוד לוודא שיש לחברה ניסיון נרחב עם חנויות וירטואליות על מנת שהצרכים הייחודיים שלך יעמדו לנגד עיניהם כאשר הם פועלים לקידום החנות, ישפרו את חווית המשתמש, יגבשו אסטרטגיה לשיפור יחס ההמרה ויספקו תוכן שיקדם את האתר בגוגל.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 5

תגובות