> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

איך לנצל את תקציב הדיגיטל שלכם כראוי

אם נעצור לרגע בכדי להתבונן על החיים שלנו מהצד, אנו ניווכח כי אנחנו חיים בעידן מרגש למדיי. ימי הדיגיטציה כבר כאן מזמן, וכולנו חווים חיים דיגיטליים ועתידניים המוצפים במידע וידע הזמין לכל דורש. יחד עם כל הנפלאות הללו, חשוב לזכור כמה טיפים משמעותיים לגבי SEO, תקציב שיווק (פרסום) ומה שביניהם.

 

בימינו, קיימת תחרותיות גובהה בכל אשר נפנה. לא פעם, עסקים קמים ונופלים בעקבות שימוש נכון או לא נכון באמצעים הטכנולוגיים והדיגיטליים השונים, שעומדים לרשותם. שימוש נכון בתקציב הדיגיטלי עשוי להוביל למיקסום התועלת שלכם מהפרסום באינטרנט, למרות ש"מיקסום" זו מילה שאינה מדויקת, מפני שתמיד ניתן לעשות יותר, תמיד יהיו עוד מתחרים יצירתיים, תמיד יהיו שיטות חדשות לפרסם ולשווק וכדומה.

 

היכן מפרסמים בגוגל?

 

בכל מקרה בו אתם מתמודדים עם קושיות כאלו ואחרות הנוגעות לנושאי קידום אתרים, פרסום בגוגל וכו', כדאי תמיד להסתייע במקדמי אתרים מקצועיים. מקדמי אתרים מומלצים עשויים להמליץ לכם על בניית דף תדמית חדש, למרות שאולי כבר יש לכם אחד. בניית דפי תדמית חשובה ביותר לעסק השואף לתפקד ולהתנהל נכון כלכלית ועסקית, היות ומדובר במוצר המהווה עבורכם את פני העסק.

 

במקרים רבים, פרסום בגוגל עשוי להוביל את הגולש לדפי נחיתה או לדפים תדמיתיים. בין אם אתם כרגע זקוקים לבנות דף תדמיתי או דף נחיתה, כדאי תמיד לבנות תוכנית עבודה ולא לפעול באופן שרירותי. ירייה שכזו, היא ירייה באוויר, מה שנקרא. במקרים מסוימים, אנשים מפרסמים בגוגל ובונים קמפיין ממומן, וזאת עוד לפני שהם בדקו כי מבחינה אורגנית הכול תקין באתר שלהם. אחת הדוגמאות לכך, היא דוגמה בה אתר אינטרנט כלשהוא אינו מופיע בתוצאות החיפוש. כאשר ישנה תקלה והאתר לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל (זה עשוי לקרות לפעמים, גם אם מקלידים את שם המותג שלכם ב-SEARCH BOX), כל קמפיין ממומן כזה או אחר – יהיה מיותר ובזבזני.

 

ניצול תקציב פרסום נכון

 

בכדי לנצל כיאות את תקציב הדיגיטל, כמו שאמרנו אם כן, כדאי לבנות תוכנית עבודה מסודרת. ככל שתואילו יותר לבדוק את המתחרים, לנהל רשומות יותר מדויקות של מהלכי הקידום, לעקוב אחר הפרסומים שלכם בעודם מתרחשים ולא כשהם מסתיימים, כך תוכלו לחסוך בתקציב הדיגיטל. ברוב המקרים, אפשר למדוד את היעילות של קמפיין פרסום בעודו מתרחש עדיין (באמצעות תוכנות שונות), כך שלא תצטרכו להמתין שעד שהקמפיין יסתיים בכדי להבין האם הוא מניב תוצאות או לא.

 

חשוב תמיד לבדוק מה המתחרים שלכם עושים בכדי למתג ולשווק את עצמם. אם המתחרים שלכם הגיעו לתוצאות גבוהות בתוצאות החיפוש, כנראה שיש סיבה לכך, וחברת קידום אתרים מקצועית תדע להגיד לכם בדיוק מה הסיבה לאחר שהיא ביצעה חקר ובדיקת מתחרים.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2

תגובות