> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

איך לעשות קידום באינסטגרם

אנשים שמנהלים עסק אונליין, צריכים להבין שהתנועה זה המפתח. אחרי הכל, כל אדם שמבקר באתר שלכם, הוא לקוח פוטנציאלי בידיוק כמו שאנשים מבקרים בחנויות פיזיות. אז איך אתם מושכים לקוחות לחנות שלכם? בפשטות, שיווק ברשתות החברתיות וקידום באינסטגרם. אינסטגרם הינה אחת הפלטפורמות האפקטיביות ביותר לשיווק העסק.

 

למה אינסטגרם טוב עבור חנויות אינטרנטיות

 

שאתה מתחיל לתכנן אסטרטגיות קידום, זה יכול להיות קשה לקבל החלטה כיצד להתחיל ואיזה אסטרטגיה להתמקד לקידום העסק. אינסטגרם הינה פלטפורמה מעולה לקדם את העסק ומאפשרת חשיפה לאלפי ומאות אלפי לקוחות פוטנציאלים במהירות רבה. אך לפני שנכנס לעומק, למה אינסטגרם כל כל טובה לקידום העסק?

 

אינסטגרם היא בין הפלטפורמות הגדולות בעולם עם קהל משתמשים רחב המונה נכון להיות כ900 מיליון משתמשים כל חודש ונתון זה גודל מידי יום! הבשורות הטובות עבור היזמים הן ש70% מהמשתמשים מחפשים מותגים חדשים וחברות. הם למעשה מחפשים אחר תוכן חדש, ריגוש, מוצר חדש וכדומה. וזאת הסיבה למה האינסטגרם הוא ערוץ מעולה ליזמים ובעלי עסקים.

 

בתור בעלי עסקים, מקדמים, אתם יכולים לפרסם את הפוסטים שלכם ולקדם את העסק על ידי תמונות, וידואים, תכנים וכדומה. הבשורה הטובה היא שאתם לא חייבים תמונות משוגעות בעלי תוכן מוגזם ובקיצור, ישנם דרכים קלות יותר שדורשות פחות מאמץ. אז הינה כמה טיפים שיעזרו לכם כאשר אתם מתחילים לשווק באינסטגרם.

 

היעזרו בערוצים אחרים

 

בקשו רשות מערוץ אחר לפרסם את התמונה שלו בערוץ שלכם ותנו לו את הקרדיט המגיע לו. במקרה הזה, הקידום הוא Win Win וגם אתם תקבלו תוכן טרי לערוץ שלכם ובעל הפוסט המקורי יקבל קרדיט ואולי עוקבים חדשים.

 

ההבדל בין אינסטגרם לפייסבוק

 

להבדיל מרשתות אחרות, בעלי הערוצים הם בדרך כלל אנשים ולא חברה או מותג ולכן, העוקבים יטו להאמין להם וללכת בעקבותיהם ואף לקנות את המוצר שלהם מכיוון שההמלצה שהם יקבלו תהיה מאדם אמיתי ולא חברה.

 

בחירת משפיענים עבור המותג שלכם

 

אז כמו שאמרנו, אנשים אשר יקדמו את המוצרים שלכם הינה החלטה טובה בקידום העסק באינסטגרם ועוקבים יקשיבו להם מאשר לחברה עצמה והמוצרים שמתחתיה. אז איך לבחור את המשפיענים הנכונים עבור העסק המוצרים שלכם? עולם המשווקים באינסטגרם יכול להיות מאתגר בהתחלה אבל אל דאגה הינה אסטרטגיה נכונה שתעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

 

באינסטגרם ישנם כלים מעולים שיעזרו לכם לבחור את המשווק הנכון עבור המוצרים שלכם. כלים כמו Ninja Outreach ו Snap Fluence יכולים לחבר אתכם למשווקים נהדרים שמוכנים לקדם את המוצרים שלכם. בפשטות, היכנסו לכלי ובחרו ביטויים התחלתיים כמו לדוגמא, אם העסק שלכם עוסק בחנות לבגדי נשים אז אתם יכולים לנסות "אופנת נשים". לבסוף, אחרי שבחרתם את הביטויים ותיחשפו למשווקים, תוכלו לפנות אליהם ישירות ולספר להם על המוצרים שלכם ולבנות תכנית שיווקית לקידום המוצרים.

 

לסיכום

 

התחילו לאט וביעילות ביחרו כמה מוצרים חזקים שיש לכם ואתם יכולים כבר עכשיו להתחיל לשווק אותם באינסטגרם. צרו שיתופי פעולה עם משווקים אחרים ובעלי ערוצים אחרים. היעזרו בכלים שאינסטגרם מציעה.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות