> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

איך עושים אופטימיזציה בסיסית לאתר

אופטימיזציה בסיסית לאתר היא הדרך שבאמצעותה אנחנו מספרים לגוגל על הביטוי שאותו אנחנו מקדמים בכל עמוד ועמוד. חשוב להבין, גוגל הוא איננו בן אדם שמתחיל לקרוא בעיון כל עמוד ועמוד; בעוד שאנו כבני אדם, יכולים להסיק מן הכתוב את מטרת הכותב, הרי שגוגל מחפשים אחר 'רמזים עבים' אשר יאפשרו לכם להבין נכונה את הביטוי לקידום, ומשם להתחיל ולקדם אותו אט אט בתוצאות החיפוש.

מה החשיבות של אופטימיזציה אונסייט?

אופטימיזצייה On-Site (אופטימיזציה המתבצעת בתוך האתר), הינה סדרה של פעולות המבוצעות לפחות פעם אחת בכל עמוד, וזאת במטרה להבטיח כי אכן העמוד יוכל 'לתקשר' עם מנועי החיפוש, ולספר להם על הביטוי המקודם.

נניח ואנו רוצים לקדם את הביטוי חשמלאי מוסמך בעמוד מסוים באתר שבבעלותנו. כיצד נספר למנועי החיפוש שאכן העמוד המסוים הזה מדבר על הנושא? זוהי למעשה, אחת מן הפעולות הבסיסיות והחשובות ביותר בכל מה שנוגע לקידום אתרים אורגני SEO, וכל חברת קידום או מקדם אשר לא מספקים עבודה זו בתחילת הפרויקט, הרי שהם מחמיצים 50% מכלל הקידום.

הכול מתחיל מן הכותרות

החלק הראשון והחשוב בקידום אונסייט לאתר הוא במה שקרוי מטה טייטל ומטה דיסקריפשן. אלו למעשה הכותרת והתיאור המופיעים לנו ברשומות האתרים כאשר אנו מקישים שאילתה.

כדי שנרמוז למנוע החיפוש על הביטוי שאנו מקדמים, חשוב שכבר מכותרת המטה בתיאור המטה, נשלב את מילת המפתח ובכך גוגל, בינג ויתר המנועים יתחילו לאסוף 'רמזים עבים'.

וממשיך בכותרת הפנימית

את מילת החיפוש חשמלאי מוסמך, חשוב שנשלב כבר בכותרת הראשית של התוכן עצמו. חשוב להבין שבאתרים ניתן להפריד את הכותרות על-פי תגיות החל מרמה 1 ועד לרמה 6. הכותרת הראשית מדורגת רמה 1 והיא חוזרת פעם אחת בלבד בתוכן. אחריה יש כותרת משנית רמה 2 ובה מומלץ לשלב את המילה בצורה שונה מעט דוגמת חשמלאי בדרגת מוסמך. לאחר מכן מגיעות כותרות רמה 3 וכן הלאה.

החשיבות שבכותרות המדורגות בצורה נכונה היא כפולה: האחת היא לזרוק לגוגל רמזים עבים באשר למילה שאנו מקדמים. השנייה היא להראות לגוגל שאנו שומרים על מבנה מסודר וקריא, מבנה שנעים לגולשים לקריאה.

צפיפות מילת המפתח

מנועי החיפוש אינם פראיירים, והם יודעים לזהות כאשר המשתמשים מנסים לעבוד עליהם. על כן, חשוב לדעת כיצד לשלב את מילות המפתח בטקסט וזאת מבלי להפגין עבודה גסה ושקופה מדי.

ההמלצה הגורפת היא מילת מפתח המפוזרת בטקסט כארבע פעמים נוספות. מעל לכך, הרי שגוגל עלולים לחשוד כי מדובר בעבודה מזויפת שנועדה כל כולה לדבר אל מנועי החיפוש, ולא לדבר אל הגולשים.

ערכו את האופטימיזציה הבסיסית הזו, והיו סמוכים ובטוחים כי גם אתם תתחילו לפלס את דרככם אט אט בתוצאות של מנועי החיפוש.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות