> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

בנייה וקידום אתרי איקומרס

כאשר אתם בונים אתר מכירות, על מה אתם צריכים להקפיד בזמן בניית האתר, כיד להקל על מקדם האתרים ולהבטיח את הצלחתו של האתר במנועי החיפוש השונים?

אין כיום כמעט ישות מסחרית, שמוכרת מוצרים ואפילו שירותים מסוימים, שאין לה נוכחות מכירתית באינטרנט; חנות וירטואלית שבה ניתן לרכוש את המוצרים השונים או לפחות לקבל מידע מפורט לגבי כל אחד מהם.

כדי להגיע אל לקוחות פוטנציאליים, חשוב מיקום טוב במנועי חיפוש. שיפור מקום האתר בגוגל לאתר קיים או אתר חדש אחרי הקמתו, תלוי בין השאר בגורמים הבאים:

בניית אתר נכון ושימושי: לגוגל ולגולש

חשוב לזכור כי גוגל מדרגת אתרים לפי 3 קריטריונים מרכזיים: תוכן איכותי, קישורים מאתרים רלוונטיים וראנקבריין, שפירושו חווית משתמש. קישורים הם תוצר של עבודה שנעשית אחרי עלייתו של האתר לאוויר, יחד עם זאת תוכן האתר ונוחות הממשק תלויים במפתחים ומנהלים של האתר.

כדי להבין מה קיים באתר שלכם, מה אתם מציעים ועל מה בעצם יכול גוגל 'ל המליץ', כלומר למקם את האתר במיקום גבוה, שימו לב לדברים הבאים, אותם קוראות המכונות של גוגל – אלגוריתמים הסורקים את האתרים

Meta tags המכילות תיאור מוצר:

כתבו כותרות ותיאורי מוצר ייחודיים למוצרים השונים, ושימו אותם בשדות "מטא". שדות אלה משמשים עבור מנועי החיפוש (1) והם מוצגים גם בתיאורי הדף ללקוחות האנושיים שגולשים באתר (2).

כותרות: H1 – H4

תגיות אלה נקראות H1 ו- H2, H3 ו-H4, כאשר H1 היא כותרת ראשית והשאר כותרות משניות. ככל שחשיבות כותרת יורדת, מספר התג עולה. שימו לב שבדף אחד יכולה להיות רק תגית H1 אחת.

מה פרוש "טקסטים חשובים"? כותרת משנה, ביטויים או מושגים שרוצים לקדם ולשים עליהם דגש, שם או כינוי למוצר מסוים וכו'.

חלקו את האתר נכון לקטגוריות

חשוב לחווית משתמש אמיתי לדירוג של גוגל כאחד. ככל שהמוצרים יהיו מחולקים ליותר קטגוריות, קל יהיה יותר ללקוחות להגיע במהירות ובנוחות, בלי להתייאש בדרך, למוצרים הרלוונטיים.

גם הבוטים של גוגל מבינים את זה, ומדרגים אתרים בהתאם.

דוגמא?

השוו למשל אתר שמוכר יצירות אמנות. אחד מקטלג את המוצרים שלו לפי ציורים, רישומים, הדפסים ופוסטרים (כולם 'ציורים'). השני פשוט כותב ציורים".

ברור באיזה אתר קל יהיה לכם יותר למצוא את מה שאתם רוצים, לא כך?

תפריטי ניווט קלים, סינון תוצאות ושימוש בתגית canonical

די ברור, שאם כבר חילקתם את המוצרים לקטגוריות, עליכם להציף את הקטגוריות האלה לתפריטים באתר. אבל שימו לב: שמרו על אחידות בשיטת הניווט, קלות שימוש בעכבר או בנייד ואל תייצרו יותר מדי תפריטי משנה.

אם יש לכם יותר מדי סיווגים, במקום תפריטי משנה, תוכלו להשתמש במיון לפי תגיות או סינון התכנים לפי פרמטרים שתקבעו מראש, כמו מחיר, צבע, גודל וכד'. חשוב מאוד של עמוד שהוא תוצאה של סינון יכיל תגית "canonical" שתקשר לעמוד מוצרים ראשי. אחרת גוגל יראה את העמודים האלה כתוכן משוכפל, ועלול להעיף אותם מהתוצאות.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 10

תגובות