> צור קשר ונחזור אליך
או בטלפון: 0722-60-10-60

קידום אתרים בשנת 2021

SEO הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של שיווק דיגיטלי. זה עוזר למנהלי אתרים ולבעלי עסקים לדרג את האתר שלהם גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש באמצעות מגוון פעולות אשר נכנסות מתחת לשם SEO - בעברית נקרא קידום אתרים או קידום אורגני.

טכניקות קידום אתרים תמיד משתנות עם השינויים הגדולים באלגוריתמים של Google, כך שהמשווקים צריכים להתאים את הקמפיינים שלהם בהתאם.

בנוסף לקידום האורגני, קיימת שיטת קידום נוספת נפוצה לא פחות אשר נקראת קידום ממומן - PPC. בשיטה זו ישלם בעל האתר עבור כל לחיצה שמובילה תנועה לאתר שלו - תשלום לפי הצלחה.


בואו נסתכל על כמה מגמות SEO שאנו עשויים לראות בשנת 2021:
 

אופטימיזציה למנועי חיפוש תמשיך להיות חשובה יותר עבור עסקים רבים בעתיד. מנועי החיפוש עובדים באופן פעיל על אלגוריתמים מתקדמים יותר לזיהוי דואר זבל ויצירת דירוגים מדויקים יותר לאתרים.

אם בעבר הרבה דגש ניתן לקישורים החיצוניים שמפנים לאתר, היום ניתן לראות שינוי גדול ומהותי אשר נותן דגש דווקא לאופטימיזציה בעמודים עצמם, לאיכות התוכן באתר, מהירות עמודים ועוד הרבה מאוד דברים טכניים שנמצאים דווקא באתר שלנו ופחות מחוץ לאתר כמו שהיה נהוג בעבר.


המגמות העיקריות שמעצבות את 2019 צפויות לצמוח בשנים הקרובות. אלו הם:
 

1. RankBrain - גוגל מסתמכת יותר ויותר על בינה מלאכותית כדי לנתח את תוצאות החיפוש שלה, ולא על תוכן שנוצר על ידי בני אדם, מה שאומר שזה הופך להיות יותר ויותר קשה לאנשים לשחק את המערכת בטכניקות SEO שפעם היו אמינות.
 

2. צ'אט בוטים - צ'אט בוט יכול כעת לקחת כל שאילתת משתמש ולייצר מיידית דף מידע שימושי בכמה לחיצות עכבר
 

3. חיפוש קולי - עוזרת קולית כמו Alexa של אמזון יכולה כעת לענות על שאלותיך המבוססות לא רק על מה שאתה
 

חלק זה ידבר על מהו קידום אתרים וכיצד הוא השתנה בעשור האחרון. הוא גם ידבר על העתיד של קידום אתרים וכיצד הוא יהיה שונה מהגרסה הנוכחית של קידום אתרים.

בעולם החדש הזה, התוכן תמיד יהיה המלך. ואסטרטגיות ה- SEO המוצלחות ביותר לשנת 2021 יתבססו על שלושה עמודים מרכזיים:

  • מעורבות: היכולת להפוך לוויראלי הפכה להיות קשה יותר, ולכן יצירת תוכן שאנשים רוצים לשתף חשובה כעת מאי פעם.
  • התאמה אישית: לקוחות דורשים כעת חוויות מותאמות אישית, ולכן ארגונים צריכים להבין את צרכי הקהל שלהם וליצור תוכן המותאם להם.
  • רלוונטיות: כותבי תוכן צריכים לזכור שאנשים רוצים מידע רלוונטי שעונה על שאלותיהם, לא רק קטעי פוך לא מועילים שהם


לסיכום
 

קידום אתרים משתנה משנה לשנה ולנו יש אחריות מאוד גדולה להתאים את עצמנו ואת האתר שלנו לדרישות של גוגל.

אין מה לעשות - גוגל רוצה לתת לגולשים את התשובה הטובה ביותר ולכן משפר כל הזמן את האלגוריתם שלו ולנו נותר לעקוב אחרי השינויים ולבצע את ההתאמות. בסופו של דבר קידום אתרים הוא אחד ממקורות הלידים האמינים יותר, האיכותיים יותר ובעלי החזר ההשקעה הגבוה ביותר.

בהצלחה.

מאת: ווב.אי.די - בניית אתרי אינטרנט
WEBID
מדורג 3 מתוך 5, דרגו 1

תגובות